Comentarii pe articolul Ciclism si business: Cum dezvolta un hobby o intreaga industrie


hobby sau business???

la 29 Iunie 2010, ora 00:58
Afacerea Mos Ion Roata nu este un hobby, este un business. Nu este corect ca un articol de PR sa incerce sa poleiasca o activitate comerciala cu aura unei activitati non-profit, generata de pasiune, de altruism si de curiozitate. Titlul este prost inspirat sau manipulator. Putem vorbi despre hobby atunci cand vorbim despre organizatii precum Bate Saua sa Priceapa Iapa (Bucuresti), Clubul de Cicloturism Napoca, Bike Attack (Resita), ProBicicloUrbo (Targu Mures), Tibiscus (Timisoara), Mare Nostrum (Constanta), Turistor, Tineri Prieteni ai Naturii etc, care chiar fac educatie, informare si dezvolta astfel o piata. Organizatiile fondatoare ale Federatiei Biciclistilor din Romania au transformat un hobby intr-o responsabilitate sociala, in timp ce Bituleanu (a carei pasiune pentru biciclete nu o negam...) a profitat in sens comercial de o piata deschisa de efortul unor cluburi si asociatii de profil.
El este un 'rezultat' al campaniilor noastre de "iluminare"a romanilor cu privire la beneficiile utilizarii bicicletei ca mijloc alternativ de deplasare in scop utilitar, sportiv sau turistic, nicidecum cauza dezvoltarii unei industrii.
Magazinul lui nu a facut pana acum decat o superficiala campanie de lansare pe piata, nicidecum o activitate sutinuta de educare si de formare a pietei, asa ca nu vad justificat un astfel de titlu de articol care denota lipsa de informare. Iar afirmatia lui Un aspect surprinzator este faptul ca, intr-un an greu, in care oamenii au griji cat se poate de reale, legate de ziua de maine, vin totusi si cumpara biciclete, desi nu este o necesitate ma face sa ridic sprancenele a mirare: bicicleta nu este o necesitate??? Dar ce? Un lux??? Intr-o tara saturata de sedentarism, de poluare, de aglomeratie si de haos automobilistic??? Hmmm...
GeoBateSaua - Presedinte al asociatiei BateSaua si Vice-Presedinte al Federatiei Biciclistilor din Romania.

  Inapoi la articolul Ciclism si business: Cum dezvolta un hobby o intreaga industrie

Setari Cookie-uri