Comentarii pe articolul Cum fac companiile promovari in timp de criza


Ei na!

Bibicu la 7 Iulie 2010, ora 07:18
Astea sunt companii de exceptie. In momentul de fata, pe piata munci exista un excedent de personal calificat, datorita inchiderii multor firme de productie si de prestari servicii. Poate ca patronii au interes sa te promoveze in sensul ca iti dau mai multe atributii, dar salariile se conserva, sau chiar se diminueaza pe motivul scaderii clientilor.
Adriana Radu la 8 Iulie 2010, ora 15:33
Confirm ca exista multe persoane care cauta de lucru. Acest lucru insa nu sporeste calitatea lor. Inainte de criza era greu sa gasim angajati pentru ca nu aveau atitutidinea si abilitatile corespunzatoare. Anunturile din ziare nu mai produceau demult candidati interesanti si doar pe net sau prin agentii de recrutare mai gaseam candidatii doriti. Criza nu a inmultit angajatii buni liberi pe piata. Companiile si-au pastrat acesti angajati iar cei valorosi care au avut ghinionul sa-si piarda jobul au gasit destul de repede unul daca au avut pregatirea pe nisa cauatata pe piata. Dar aici intram intr-o alta discutie si anume cum trebuie sa ne pregatim sa fim "angajabili" tot timpul. Schimbarea este permanenta in jurul nostru si tot timpul ni se cere sa ne adaptam la noile conditii, sa venim cu idei noi care sa produca rezultate. Deci ar trebui sa definim ce inseamna a fi "calificat". Nu inseamna in nici un caz doar a avea o diploma (cu exceptia profesiilor gen inginer, doctor etc si chiar si aici mai sint si alte elemente). E drept ca situatia e diferita in companiile private si de stat, in companiile romanesti si multinationale. Totusi sfatul meu este ca fiecare sa vada prin ce este el unic, sa se dezvolte in acel domeniu pentru a fi cel mai bun. De asemenea este foarte important fiecare sa-si dezvolte network-ul si sa-si cladeasca reputatia. Si mai ales e important sa stie care ii sint abilitatile si in ce joburi pot fi ele folosite. Si un ultim sfat: sa fiti optimisti, si sa nu va pierdeti curajul.

  Inapoi la articolul Cum fac companiile promovari in timp de criza

Setari Cookie-uri