Comentarii pe articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Ce parere aveti despre noul brand turistic al Romaniei?


Noul brand turistic

Atanasescu Silvana la 29 Iulie 2010, ora 12:49
Deocamdata nu este brand, este doar un logo si un slogan. Este mai inspirat decat celalat cu "Land of choice", adica mai aproape de realitate: singurul lucru pe care ne putem baza la ora actuala este atractivitatea din punct de vedere al naturii tarii noastre, care chiar ca este ca o gradina.
Problemele d-abea acum incep: calitatea serviciilor oferite, preturile cerute pe aceste servicii, infrastructura de turism, infrastructura de transport al turistilor. Cand toate aceastea vor fi puse la punct atunci vom putea vorbi de un brand.
Sper ca in spatele acstui logo si acstui slogan sa existe si o strategie de dezvoltare si de stabilire a urmatorilor pasi de urmat dupa lansarea cu asa mare pompa a logl-ului si a sloganului.
Avem deja o experienta cu un logo si un slogan care au ramas la acel stadiu, asa ca ...
Serban Liliana la 29 Iulie 2010, ora 13:10
De acord, avem un slogan si un... logo, dar brand nu vad nicaieri. Si sloganu' nu prea se potriveste pisajului de astazi, pentru ca in timp "gradina" a devenit un loc salbatic si neingrijit. Dar acum ca avem un slogan si acel fel de logo, presupun ca o sa apara si brandul, ca iepurele din caciula :)). Si cum acum am facut atata caz de lansarea "poleielii" sa vezi ce sarbatoare mare o sa fie cand o sa lansam cu adevarat brandul! Ne ducem cu totii in China :)))))))))))))))))))! Ca am inteles ca d-na Udrea vrea sa aduca chinezii la noi, deci, facem schimb de popoare :)))))))))))). poate asa schimbam si conducatorii, chiar daca la ei inca mai este comunism...pe fata. Presupun ca mai trebuia sa se mai cheltuie niste bani, ca altfel nu cred ca s-a realizat nimic.
la 29 Iulie 2010, ora 13:37
Este mai inspirat decat precedentul; dar daca tot se incearca sa se faca ceva mai bine lucrurile, ar fi trebuit sa fie si corect scris: "Explore the Carpathian Garden", ceea ce i-ar conferi si un impact mai mare . Dar ce este trist este ca pana cand nu se va schimba optica lucratorilor din turismul romanesc nu vom putea sa aducem, indiferent ce-am face, mai multi turisti si bani din turism in aceasta tara, care, ca frumusete si bogatie naturala, are tot ce-si poate dori oricare popor din lume.
Mocanu Camelia la 29 Iulie 2010, ora 13:45
Culorile sunt placute,dar nu ma lamuresc de ce nu a fost aleasa o frunza sau o ramura de brad sau de stejar?
Nu stiu de ce,ma gandesc la palmierii din Constanta...Nu vreau sa cobesc iar turismul din Romania sa ramana jalnic ca acei palmieri!
Radu la 29 Iulie 2010, ora 22:47
lucrez de 10 ani publicitate si tot ce tine de aceasta.am o mica firma si ma pricem zic eu binisor la unele chestii ce tin de asta, dar ce am vazut este sub orice critica.nu mai vorbesc de costuri.si eu puteam sa creez acest logo, in maxim 4 ore.este incredibila naivitatea acestui popor care nici in ultimul ceas nu vede ca il fura ciocoii pe fata.bafta cu noul brand si asa sa le ajute d-zeu sa vina turistii!
regretabil ce se intampla.daca nu isi da nutzi demisia in 48 h este clar ca nimic nu mai e de facut!!!!
Tzyky la 30 Iulie 2010, ora 00:55
vezi cucuruz cu frunza-n sus
Dordea Petre la 30 Iulie 2010, ora 07:25
Pacat. Puteau sa faca un logo original si un slogan scris corect: Explore the Carpathian Garden.

  Inapoi la articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Ce parere aveti despre noul brand turistic al Romaniei?

Setari Cookie-uri