Comentarii pe articolul A venit momentul ca multinationalele sa scoata piata de publicitate din criza?


Eroare de exprimare

Paliga Sorin la 19 August 2010, ora 15:11
In toamna lui 2008, cand politicienii si o buna parte din romani credeau ca vom fi ocoliti de criza, ...
Formulare incorect, autorul știrii a ocolit referința la capii țrii și la planul abject de pclire a populației pt cteva procente n plus la vot. toamna lui 2008 și toamna lui 2009 au jucat tocmai abjectul politic. Dac s-ar fi luat msuri cnd trebuie, criza ar fi fost mai suportabil și, luate inteligent, nici nu ar fi afectat succesul fostului și actualului, ba chiar i-ar fi mrit șansele, nu cu un discutabil cștig pe muche, trunchiat pe colțul mesei, ci pe bune.
Habent sua fata politici.

  Inapoi la articolul A venit momentul ca multinationalele sa scoata piata de publicitate din criza?

Setari Cookie-uri