Comentarii pe articolul A venit momentul ca multinationalele sa scoata piata de publicitate din criza?


Depinde

Lascu Catalin la 20 August 2010, ora 15:14
In mod normal, planificarea unui buget de marketing se face in relatie directa cu planificarea vanzarilor in acea perioada in acea tara.

Cu alte cuvinte, la intrebarea "Se vor aplica ele si in Romania? " (cresterile de bugete anuntate de companiile mama) , exista un singur raspuns : DEPINDE ! Depinde nu de compania mama si de ce face ea in alte parti, ci de cum va merge business-ul respectiv in Romania in perioada urmatoare. Pot fi si exceptii de tip "up-front investment", in contul unor vanzari viitoare, dar regula de mai sus e de baza.

TVA n-are o influenta directa asupra bugetului de marketing care (iarasi in mod normal) nu contine TVA. Indirect insa, aceasta crestere influenteaza negativ comportamentul ultimului platitor de TVA, care este si singurul care nu-l recupereaza de nicaieri - consumatorul final - , in sensul crestere pret consumator - reducere consum - scadere vanzari - scadere buget marketing.

  Inapoi la articolul A venit momentul ca multinationalele sa scoata piata de publicitate din criza?

Setari Cookie-uri