Actualitate
Stiri despre Investitii
Stiri din Business
IT & Media
Lifestyle
Wall-Street Special
Calculator salariu net: Introduceți salariul brut pe care îl primiți de la angajator pentru a afla care este suma efectivă care vă intră în cont la finalul lunii. Calculatorul de salariu net dezvoltat de Wall-Street.ro va afișa defalcat principalele taxe și contribuții pe care angajatorul le plătește din salariul brut. După introducerea salariului brut, selectați în câmpul ”industrie” domeniul în care activați pentru afișarea completă a sumei în calculatorul salariului net.
Comentarii pe articolul Creatorii brandului turistic al Romaniei, despre procesul de lucru si reactiile romanilor
brandul turistic al Romaniei
In fine, era bine ca si o companie de brand DIN ROMANIA sa participe la acest proiect. Nu tot ce se potriveste in Spania merge si aici, chiar daca ne referim la nivel international, cred totusi ca acest logo NU a obtinut voturile ROMANILOR.
Stimatilor "specialisti in Brand Turistic" va recomand sa mai deschideti o carte de MARKETING si sa cititi acolo cum se aleg caracteristicile ( sau atributele ) definitorii ale unui Brand. Nu alegem niste atribute prin care altii sunt MULT MAI TARI CA NOI !!!!!!!!!!!!!!
Alpii Elvetieni nu exceleaza prin salbatitia si unicitatea cadrului lor natural ??????????.
Franta si Spania nu se bucura si ele cu Pirineii UNICI in Europa ? - liniste, simplitate, originalitate.
CULTURA FRANCEZA este magistral promovata din punct de vedere turistic. Putem lua lectii de la ei !!!!!!!!!!!!!!
La capitolul spiritualitate amintim celebrele pelerinaje din Franta, Italia, Spania, etc
Ce mai ramane din Romania decat o destinatie plina de DRUMURI CU GROPI, HOTELURI IN PARAGINA, SERVICII EXECRABILE, LIPSA DE SIGURANTA A PERSOANEI DIN CAUZA FURTURILOR......................halal atribute diferentiatoare!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daca doriti detalii va stau la dispozitie!
Cu stima si respect.
De ce nu a fost ales ca logo ? Cred ca nici ,, romanii '' care au participat la acest proiect , nu s-au gandit la asta .
A fost inclus pe lista obiectivelor , in scurta excursie care s-a facut pentru documentare ?
Sunt artisti ( designeri, creationisti ) in tara asta ( vreo 5-6 genii ) care ar fi facut pentru maxim 1000 de Euro un logo cum nu a vazut nu doar ROMANIA ci intregul mapamond ! Dar desigur, de ce sa apelam la tinerii talentati ! Ce naiba stiu ei cu ce se mananca turismul ?? Nu apelati niciodata !, alungati-i pe toti sa plece sa lucreze in straintate !
Pentru 20.000 de euro ( partea de creatie ) o echipa profesionista facea o campanie de publicitate cum nu a vazut, auzit lumea ! Dar din nou, de ce sa apelam la oameni priceputi si talentati din tara ! E mai usor sa angajezi o firma straina, unde 1-2 persoane stie sa vorbeasca, sa spune cuvinte mari, magice, si care usor pacaleste istetimea de conducatori ! Ca deh, ca sa ajungi la o frunza, trebuie sa faci niste calcule matematice, studii de marketing, studii antropologie, etc, sa faci ..........teoria chibritului !!!!
Chiar nu mai apelati la nimeni din tara ! Vine toamna si se apuca tinerii de cules cartofi, taximetrie, devin agenti de vanzari, pleaca in strainatate, etc.
Bravo tara frumoasa ! Sa mai spuneti ca romanul s-a nascut poet si artist !
Felicitari !!!
Softul monitorizeaza media online din ceva mai mult de 180 de tari. Rezultatele pentru toate aceste tari sunt cam tot pe acolo...
Pe de alta parte, nici pe http://nation-branding.info/ (unde gasim mai pe toata lumea care a lansat o astfel de campanie, de la Canada la Botswana) nu gasim un rand despre frunza noastra. Nu stiu cine ce comunica THR sau ministerul, dar nici macar pe pagina Romaniei de la Expo 2010 Shanghai unde a fost lansat brandul, nu a aparut nimic despre brandul turistic, nici inainte nici dupa lansare. In schimb avem poze cu ministrii care au vizitat pavilionul
Asta ar putea fi BRAND-ul Romaniei la ora actuala !!! (jumate in gluma, jumate in serios). Decat o frunza taiata la caini (maidanezi multi, este adevarat !), chestia cu micii i berea ar fi trezit intereseul gurmanzilor Europei !
Inapoi la articolul Creatorii brandului turistic al Romaniei, despre procesul de lucru si reactiile romanilor