Comentarii pe articolul Cum si de ce am ratat 800 mil. euro si 2.500 locuri de munca


Mai interesam pe cineva?

Mihai Muraru la 19 Iunie 2008, ora 08:34
Mai interesam pe cineva?
Imi e teama ca s-a zis cu atractivitatea Romaniei. Nu mai avem nici un avantaj competitiv. Nu avem drumuri, nu avem infrastructura energetica, cerem salarii mari, peste tot dai spaga...
Banceanu Vasile la 19 Iunie 2008, ora 10:37
Am trecut prin Ungaria si bravo lor au autostrazi adevarate fara hirtoape. Nu am vazut o palma de pamint nelucrata pe tot teritoriul ungariei. Mai nou am inceput sa ii cersim pe romanii plecati afara. Cersim josnic ceea ce nu am fost capabili sa negociem diplomatic. Se pare ca ar trebui sa ne apucam serios de treaba , sa fim cinstiti, politicosi, diplomati, patrioti, sa avem demnitate si profesionalism , sa lasam deoparte coruptia si parvenitismul,nepotismul , sa dam legi clare in parlament, sa crestem in cultul respectului macar fata de lege daca nu si fata de Dumnezeu, sa stirpim odata cainii vagabonzi , sa construim sosele conform tehnologiei fara hirtoape, sa cultivam respectul pentru mediu natural , sa cultivam mai putine deseuri cam astea ar fi citeva din atributele reale prin care am mai face pe altii interesati si de romania cu adevarat.
Pacurar Traian la 19 Iunie 2008, ora 13:45
Domnilor, ati spus ca Wall Street ne explica cum SI DE CE a pierdut Romania aceasta investitie, dar n-ati explicat nimic in articol!!!
Ati facut doar o trecere in revista a evenimentului, enuntarea faptului ca a fost aleasa Ungaria in locul nostru, ce anume intentioneaza sa produca nemtii prin aceasta fabrica si atat!
Oare ati uitat, de la titlu si pana la redactarea articolului?
Va rugam sa ne comentati, cu specialistii Wall Street, DE CE s-a intamplat acest lucru!
Vrinceanu Claudiu la 19 Iunie 2008, ora 18:19
Dle Pacurar,

Redactorii Wall-Street au ales cel mai corect mijloc pentru a descrie care au fost principalele argumente care sustin decizia luata de catre Daimler: UN DIALOG cu 2 consultanti de business din cadrul unor companii de top dublat de o discutie cu un specialist auto.

Multumesc foarte mult pentru feedback.
Stefan Jurcan la 21 Iunie 2008, ora 13:25
Hai sa fim seriosi , ce atractivitate !?Avem noi infrastructura de Mercedes ?!
Cand la noi in Romania mai sunt orase resedinta de judet cu drumuri pietruite fara canalizare, apa curenta. Ce sa mai vorbim de infrastructura rutiera. Cand o sa facem si noi sute de km de autostrazi inr-un an, fara certuri politice si de interese, atunci da poate ca o sa fim si noi atractivi pentru altii.
Ganditi-va la o fabrica care produce numai 300000 de autoturisme pe an, ce trafic de masini, autobuze si camioane grele va fi necesar, si asta intr-un loc unde poate nu este nici macar o sosea normala cu 2 benzi.
Eu lucrez chiar in Stuttgart si nicio clipa nu era vorba de Jucu, de Oradea sau de Timisoara, Astea erau zvonuri asa ca sa atraga speculantii de terenuri .

  Inapoi la articolul Cum si de ce am ratat 800 mil. euro si 2.500 locuri de munca

Setari Cookie-uri