Comentarii pe articolul INTERVIU: Lucian Cojocaru, Volksbank: Am discutat cu 20-25% dintre clientii nemultumiti


Dezinformare totala

Eu la 18 Octombrie 2010, ora 10:49
Am 7 reclamatii pe subiecte/abuzuri distincte la aceasta banca. Desi termenul de 30 de zile a fost depasit - banca nu a dat nici un raspuns. Ofiterul de credit contactat telefonic si intrebat daca imi vor parveni raspunsurile la reclamatii mai tarziu - mi-a replicat ca nu vor veni. Am intrebat daca se mai face vreo conciliere sau discutie individuala cum afirma dl Vice-Presedinte - raspunsul a fost ca nu stie nimic (asta se intampla saptamana trecuta) si oricum orice se discuta se face fata in fata fara nimic scris - adica banca nu se angajeaja sa faca nimic. OPC a constat ca toate reclamatiile mele sunt intemeiate si s-a decis penalizarea bancii si pentru unele reclamatii s-a deschis actiune in instanta. verificati pe portalul MJ procesele in care aceasta banca este implicata si va veti convinge ca poate 2-5% din clienti au acceptat si nu 25% cum doreste dl Vice Presedinte sa spele fata bancii. Mai nou am constat ca la data acordarii creditului nu mi s-au virat toti banii - o luna de zile am cerut reprezentantilor Volksbank sa clarifice situatia si nu am primit nici un raspuns. ANPC lucreaza la asta pentru ca am ajuns tot la ei; in cazul in care reprezentantii Volksbank mi-au operat conturile asa cum s-a intamplat in vara ii voi da si eu o replica dl Vice Presedinte in presa pentru furturi din conturile oamenilor.

  Inapoi la articolul INTERVIU: Lucian Cojocaru, Volksbank: Am discutat cu 20-25% dintre clientii nemultumiti

Setari Cookie-uri