Comentarii pe articolul BCR: Nu am refuzat concilierea propusa de avocati


Parere personala

Violeta la 27 Octombrie 2010, ora 16:59
Parerea mea este ca, daca se dorea intradevar o conciliere cu clientii, banca nu lansa trimiteri la formulari ale invitatiei sau documente pe hartie. Cu totii cunoastem faptul ca daca intri in banca si spui numele tau, esti gasit imediat in baza de date ELECTRONICA.
Deci, exista inclusiv o arhiva a tuturor contractelor cu clientii de tip electronic, din care se puteau extrage toate datele necesare unei concilieri.
De asemenea, sunt cazuri concrete de colegi care au fost pentru refinantare la BCR si nu au putut beneficia de aceasta deoarece nu s-au incadrat in scoring (desi salariul era mai mare!).
Ce putem intelege din aceste fapte?

Shady la 27 Octombrie 2010, ora 19:59
BCR minte in continuare...nimic nou aici...
Ado la 27 Octombrie 2010, ora 21:23
Opinia mea este ca aceasta declaratie face parte din masterplanul BCR (dezinformare,tragere de timp...)Nu s-a dorit concilierea,nu se doreste nici acum,altfel ce ii opreste sa o faca,orice instanta incurajeaza partile la o rezolvare amiabila ??
Muntean Anda la 27 Octombrie 2010, ora 21:57
In Romania fenomenul de indiferenta si incapatanare in sustinerea punctului de vedere a contaminat autoritatile statului, bancile, populatia, in general toate domeniile vietii sociale.
Pentru ca la noi totul e posibil, bancile au inca posibilitatea sa se agate de legislatia ambigua si sa o aplice in favoarea lor.
Vizitand in nenumarate randuri suscursala BCR din orasul meu am simtit pe rand sentimente de genul:neliniste, anxietate, nerabdare, indignare...etc.
Am primit raspunsurile la refuzul meu de a semna Actul Aditional cu atata nemultumire in suflet!
Politetea lor e de fapt siguranta ca "fraierii" nu au solutie, sau mai bine zis vorba romanului: Fraierii nu mor niciodata, doar se schimba...
In ce priveste concilierea, ei nici acum nu cred ca se poate castiga vreun proces impotriva lor.
Oare cine e naivul acum?
BCR sau Consumatorii?
Oricum politica lor e sa nu contrazica pe nimeni, ci doar sa o tina "pe a lor" pana in panzele albe.
Chiar nu m-ar fi interesat sa lupt cu dobanda impusa de ei era suficient sa renunte la comisionul de risc valutar lunar si as fi platit in continuare fara nici un regret.
Dar nu, nu se poate renunta la 20de euro de la mine, nu, ar fi o tragedie!
Trecand cu masina prin fata sediului lor i-am privit lung, cu seninatate si cu sentimentul ca viitorul lor nu e prea luminos, asa cum nici al omului de rand, locuitor al Romaniei nu va fi!
Cornel la 27 Octombrie 2010, ora 22:20
Domnilor bcr-isti dumneavoastra ne-ati tratat cu dispret de ani de zile si ne tratati in continuare,ne-ati introdus clauze abuzive in contracte, care contravin legilor in vigoare,ne-ati furat pe fata(va pot da exemplul meu daca vreti).Din pacate nu intelegeti nimic din ce se intampla in aceste momente si anume faptul ca prin interpretarea abuziva a oug50 de catre dumneavoastra s-a accelerat de fapt un proces ireversibil.Aveti inca noroc deoarece romanii se pornesc mai greu si nu beneficiaza de suficiente surse de informare .Dar noi,cei abuzati, lucram la asta!Banuiesc ca stiti ce inseamna reclama negativa si ca e de 10 ori mai eficienta decat una obisnuita.Ne intalnim in instanta pentru ca nu ne-ati dat alta sansa!
Ioan-Gabriel Vlasceanu la 28 Octombrie 2010, ora 09:51
Bravo domniilor dumneavoastra ,ca ati avut curajul sa-i infruntati pe acesti domni de la BCR.....etc, si rog pe toti cetatenii acestei tari sa luati atitudine atc. cand sunteti prostiti si furati in toate domeniile,aici ma refer si la viata noastra de zi cu zi , luand atitudine si spunandu-va nemultumirea, asa se va schimba ceva in tara asta , noi cei multi tb sa-i civilizam si sa ne respecte, noi suntem consumatorii si ca atare sa cerem minim de bun simt, nu sa cumparam si sa incheiem contracte ca nu ne apara nimeni, ne apara dar tb sa le impunem cat de cat , justete si corectitudine.Va doresc multa bafta si nu renuntati, asta ar insemna ca ei au avut dreptate, Doamne ajuta si va multumesc pentru curajul dumneavoastra.
Nineta la 28 Octombrie 2010, ora 10:35
Ne-am lovit si noi de "bunele intentii " ale acestei banci cand se impun pentru binele ambelor parti contractuale masururi constructive, reale, asa cum s-a procedat in alte tari, si nu doar la nivel declarativ, unde toate sunt bune si frumoase. Eu vorbesc din proprie experienta. Nu se doreste si nu se ajuta clientul cu nimic la Bcr. La ei totul este un cerc vicios si asa numitul ajutor nu face decat sa te afunde si mai mult. Asta probabil pentru ca nu este vazut clientul ca un partener contractual. Nu mai dezinformati. Aveti o politica opaca, indreptata impotriva clientului, descinsa parca din evul mediu.
Cu stima
un client bun platic care face tot posibilul sa iasa din relatia cu banca dvs

  Inapoi la articolul BCR: Nu am refuzat concilierea propusa de avocati

Setari Cookie-uri