Comentarii pe articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Cum comentati amenzile pentru lipsa anvelopelor de iarna?


cauciucurile si smecherii

la 8 Noiembrie 2010, ora 11:48
mda, prost, adevarul este ca ar trebui, top adevarul e ca romanii nu prea au bani, tot adevarul este ca pare o afacere pusa la cale de "baietii smecheri" pentru a mai stoarce ceva bani din buzunarele amaratilor de romani, bancile stoarc, baietii smecheri storc, statul stoarce, si, romani, o natie nascuta vinovata din, " nascare", oare cum o fi ajuns o natie de "fraieri" ?, o intrebare si mai mare, asta e ...
Frasineanu Emil Daniel la 8 Noiembrie 2010, ora 12:03
uni au sa-si cumpere anvelope,altii ,nu. Dar guvernu oricum nu o sa inceteze sa-si bata joc de popor,se pare ca nu mai au de unde fura guvernantii,trebe bani la buget ca doar si ei trebuie sa traiasca ,saracii. Niste porci imbuibati in frunte cu Base si Boc
Oprea Manuela la 8 Noiembrie 2010, ora 12:11
In primul rand fiecare investe pentru siguranta sa si a familiei sale. Aceasta investitie nu se face doar pentru un sezon. Haideti sa stam stramb si sa judecam drept - sa nu plecam de la ideea amenzilor, ci sa plecam de la ideea de a ne proteja pe noi si pe fiecare om din trafic. Daca n-ai anvelope de iarna si busesti masina - cat te costa reparatia ei daca nu ai casco? Si aici vorbim de un simplu accident in care doar masina are de suferit. Ce ne mai facem daca o persoana sufera de pe urma acestui accident? Oriunde, in afara, daca nu ai masina echipata corespunzator nu ai ce cauta cu ea in trafic. Daca pentru tine poti sa-ti asumi riscuri si o faci pe pielea ta, pentru altul pe care-l poti accidenta nu poti sa faci acest lucru.
Gura Ovidiu la 8 Noiembrie 2010, ora 12:16
Abureli !
La ce legi sunt date in Romania si aplicarea lor efectiva si/sau ulterioarele corectii mai trece ceva timp; dupa un timp T zero nedefinit nici nu se vor mai lua in seama, vor fi date numai asa de ochii Europei. Se mai aplica pe undeva legea cu vorbitul la telefon in timpul condusului sau sa se vada pe eticheta cantitatea de MDM din diferite mezeluri sau cu trecerea pe culoare verde, pt pietoni !?
Vulcan George Sorin la 8 Noiembrie 2010, ora 12:23
Romanii vor respecta noile cerinte si vor circula cu roti de iarna dar ministrul transporturilor Anca Boagiu si guvernul garanteaza deszapezirea drumurilor astfel incat sa poti circula in bune conditii?
Cetatenii Romaniei, platitori de tot felul de taxe si amenzi inventate pentru a alimenta bugetul, secat de managementul deficitar dus de guvern, ar trebui sa-i penalizeze prin proteste si blocarea drumurilor, pentru infrastructura jalnica a Romaniei.
Norocul nostru este ca iarna bate la usa si zapada poate acoperi gropile din Bucuresti si de pe drumurile patriei noastre.
Recomand d-nei Anca Boagiu sa citeasca instructiunile de folosire a lanturilor pentru roti (acestea se folosesc unde este zapada, nu drumuri acoperite cu gheata sau polei ;-) ).
Scacir Traian Aurelian la 8 Noiembrie 2010, ora 12:28
@ Oprea Manuela.... nu pleaca nimeni de la ideea amenzilor ... dar .. nu cumva uitam sa vedem mai departe de cozorocul sepcii???
pentru ce sa imi dea mie amenda ca nu am anvelope de iarna??? de ce sa nu se ia in calcul amendarea " firmelor care prin contract( contracte pe bani grei) trebuie sa asigure carosabil fara zapada si gheturi??? Aveti idee cat incaseaza o firma oarecare... nu dau nume...de la stat tocmai ca sa deszapezeasca drumurile pe care circulam???? nu inteleg ... firma respectiva ( app daca nu ma insel e monopol) incaseaza ceva euroi pentru deszapezire si imprastioat materoial antiderapant , nu isi face treaba ... si logic ca eu is vinovat ca nu am anvelope de iarna
Carmen Carmen la 8 Noiembrie 2010, ora 12:32
"SOMNUL CELOR CARE MUNCESC"--dupa 1990 GUVERNELE AU "PROTEJAT" INTERESELE FINANCIARE PTR. UNELE BRESLE SAU FIRME : NOTARIATELE , FIRMELE CARE RIDICA SI DEPOZITEAZA MASINILE PARCATE NECORESPUNZATOR, DRUMARII PRIN TAXELE PT. DRUMURI ETC.
PENTRU NEMULTUMITII CARORA LI SE BAGA MAINILE IN BUZUNARE, ADICA PENTRU CEI CARE MUNCESC, CEI CARE NU CER AJUTOARE DE LA STAT , CEI CARE NU AI IESIT INCA IN STRADA (MA REFER LA FIRME ,PROFESIUNI LIBERALE SI ANGAJATI PRIVATI) EXISTA O FORMA LEGALA PTR. A STOPA ACEST "JOC AL INTERESELOR" , CARE NE-A SARACIT SI ZAPACIT (ASTEPTAM UN SFAT J URIDIC ).
Simion Rus la 8 Noiembrie 2010, ora 12:33
poate ca ar trebui sa ne antrebam cine este importatorul
Tanase Catalin la 8 Noiembrie 2010, ora 12:38
niste incompetenti, astia ne vor lua si pielea de pe noi daca nu scapam de ei in timp util.

e ok sa ai roti de iarna, daca nu ai iei amenda, dar nu asa de mare !!!!, drumurile trebuie sa fie curatate la timp si daca nu sa poate circula trebuie semnalizate ca impracticabile, daca nu pot muri oameni

disperatii astia dupa bani nu au decat sa puna cauciucuri la jeep-urile lor scumpe si sa lase oamenii in pace, suntem prea saraci
Mihai Sturza la 8 Noiembrie 2010, ora 12:44
:))) Sa ne gandim la siguranta familiei , ce gandire tampita.
Sti ? Poate ca nu sunt cretin sa plec din casa cand viscoleste afara cu sau fara cauciucuri de iarna si asa ma gandesc cel mai bine la familia mea.
Si cine stie ca are de facut drumuri, in special firmele de transport public sa se echipeze. Dar eu care am doar tranzit de oras ? De ce sa imi pun cauciucuri de iarna ? Niste cretini si hoti. Si nu mai fiti prosti cu dume de este nevoie, nu am avut in viata mea cauciuri de iarna si inca n-am avut nici un accident. Cine se stie incapabil sa tina masina pe sosea sa isi arunce permisul. Atat am avut de zis.
Stanciu Dorian la 8 Noiembrie 2010, ora 12:46
Nu inteleg de ce este obligatoriu in perioada stabilita de ei. Ar fi trebuit consultati la elaborarea acestei legi si niste specialisti in partea tehnica. Toata lumea stie ca anvelopele de iarna se folosesc la temperaturi mai mici de 7 grade Celsius. Dovada stau temperaturile de acum , perioada in care anvelopele de iarna se uzeaza mult mai rapid, iar distanta de franare creste. Poate era mai potrivita alta perioada 15 nov- 15 mar , cel tarziu. Pe de alta parte separe ca de efectele acestei legi se bucura unele firme, au inceput sa se scumpeasca anvelopele de iarna.
Obligatoriu ar fi ca si drumurile sa fie bune la cate taxe platim, dar asta nu se va intampla niciodata .
Legea are ceva bun in ea dar mai trebuie lucrata.
Dragan Daniela la 8 Noiembrie 2010, ora 13:04
problema nu este ca ar trebui sa avem obligatia de a dota masina in mod corespunzator pentru siguranta noastra si a celorlalti din trafic - asta tine de educatia din trafic!! - care la noi lipseste de foarte multe ori. Problema este ca ,, acesti minunati ministri si conducatori ai nostri din guvern si din tot aparatul de stat!!!!!" nu-si aplica amenzi pentru nerealizarea de autostrazi de 20 de ani, ca preturile pentru 1 km de autostrada depasesc orice limita a bunului simt - ca de altfel multe alte lucrari publice, ca nu se intretin drumurile, ca acoperim gropile de dragul de a cheltui banii la sfarsit de an si la anul iar o luam de la capat! samd. - nu se dezapezesc drumurile iarna - asa ca degeaba vor avea unii cauciucuri de iarna - ca tot nu se va rezolva problema DRUMURILOR - ASA CUM NU E REZOLVATA NICI PROBLEMA SANATATII SI NICI A INVATAMANTULUI
VAI DE POPORUL ACESTA! NU STIU UNDE VOM AJUNGE DAR UNORA NI S-A ACRIT!
Mares Stefan la 8 Noiembrie 2010, ora 13:09
Totul ar fi OK.
Dar ... daca guvernul vine in sprijinul comerciantilor care , normal, vor sa-si vanda stocurile de anvelope inainte de prima zapada, atunci ... de fapt de ce se scumpesc ... acum, peste noapte aceste anvelope ?!
Cine o fi in spatele afacerii ?! Sau cui si unde trebuie sa ajunga "valiza cu bani" ?! Ca, deh, lobby ca lobby, dar va fi si ridicata la rang de lege.
si culmea ne va costa si mai scump ! De ce ?
Croitoru Bogdan la 8 Noiembrie 2010, ora 13:16
pe cei care circula numai in oras nu vad de ce ar fi obligatoriu; dar intradevar este o mare afacere pt unii
Suciu Cristian la 8 Noiembrie 2010, ora 13:17
Cred ca acesti bani de pe cauciucuri si amenzi vor vitaliza guvernul BOC 6 sau 7 , nu mai stiu;
Porosnicu Cristian la 8 Noiembrie 2010, ora 13:19
sa repare drumurile si sa le intretina curate pe timpul ierni , nu sa gaseasca mereu scuze ca au fost luati pe nepregatite , atat timp cat contractele de dezapezire se intocmesc primavara , iar baietii aia care iau contractele aste sa aiba grija ca utilajele sa circule cu folos nu sa circule fara sa curete strazile !!!
Badita Marian la 8 Noiembrie 2010, ora 13:28
-sa nu ne amagim ca, anvelopele de iarna sunt magice si magnifice si nu mai trebuiesc deszapezite drumurile;
-pe polei si gheata nu mai face fata niciun tip de anvelopa si atunci ti se cere sa pui lanturi;
-in LANTURI, trebuiesc pusi cei de la ANDP, cand nu iau masuri de deszapezire de cum a inceput sa ninga; si sa dea cu material antiderapant in continuu;
-drumarii asteapta sa toace masinile zapada ca sa nu mai aiba ei ce indeparta si sa nu mai cheltuiasca bani si timp, dar sa incaseze contracostul serviciilor NEPRESTATE!
-tot o tara de smecheri si excroci vom ramane, indiferent de legi, prin faptul ca cei care trebuie sa le aplice, se implica doar pe CETATEANUL de rand, nu pe OLIGARHI! RUSINEEEEE!
Stefanescu Gheorghe-Adrian la 8 Noiembrie 2010, ora 13:28
Avand in vedere ca suntem romani si nu avem cultura necesara nu cred k se va respecta nici in proportie de 50%. Da cred k este o ideea foarte buna, si ar fi trebuit aplicat de mai mult timp; dece sa iesi pe strada sa incurci pe alti daca nu esti complet echipat- este vorba in primul rand de siguranta ta si apoi de ceea a celorlalti.
Stefanescu Gheorghe-Adrian la 8 Noiembrie 2010, ora 13:30
Avand in vedere ca suntem romani si nu avem cultura necesara nu cred k se va respecta nici in proportie de 50%. Da cred k este o ideea foarte buna, si ar fi trebuit aplicat de mai mult timp; dece sa iesi pe strada sa incurci pe alti daca nu esti complet echipat- este vorba in primul rand de siguranta ta si apoi de ceea a celorlalti.
Mendelssohn S la 8 Noiembrie 2010, ora 13:53
Eu voi renunta la masina pe perioada iernii. Nu am bani.

Era suficient daca legea prevedea ca cei care nu au anvelope de iarna sa plateasca amenda pentru asta doar in caz ca provoaca accident

Cred ca multi (cred 60%), dar nu toti, vor scoate bani din buzunar si vor cumpara anvelope de iarna. Si asta pentru ca orice s-ar zice, se constata ca lumea, in general, inca mai are bani. In plus, omul a ajuns dependent de masina si plateste oricat ca sa mearga. Cei care nu isi vor lua anvelope de iarna, cred ca jumatate (20% din total) vor renunta la masina si ceilalti (20% din total) vor risca. Vor fi prinsi, cred, 1 din 4 (5% din total). Dintre cei prinsi, 2 din 5 (2% din total) vor cumpara anvelope de iarna, alti 2 din 5 (2% din total) vor renunta la masina si unul din 5 (1% din total) vor fi prinsi inca o data.

Pretul anvelopelor de iarna va creste asa ca cei optimisti care nu au crezut ca va iesi legea vor plati mai mult.
Tudor Nicolae la 8 Noiembrie 2010, ora 14:28
Prin aceasta lege se urmareste crestera profitului pentru firmele care vand cauciucuri , vom circula cu autoturismele numai vara.
Giuroiu Constantina la 8 Noiembrie 2010, ora 14:57
au expirat oarece anvelope prin magazine? cumpara prostul de roman ca are cu ce.... salariile cresc la sfintul asteapta... dar de golit buzunarele le goliti fara rusine, nu mai avem ce sa scoatem din ele dragilor, de unde mereu bani... sa cumpere cine circula pe zapada, polei, eu care o sa merg cind este drumul curat pe linga casa de ce sa platesc amenda, de ce sa cumpar cauciucuri?
la 8 Noiembrie 2010, ora 16:22
Daca eu nu am bani de cauciucuri pt. 5 luni de iarna, sa-mi spuneti cum pot cere statului sa ma scuteasca pe acea perioada de plata impozitului, si sa-mi dea banii inapoi pe taxa de drum care am platit-o la inceputul lunii? Din 01 aprilie unde pun cauciucurile de iarna? (acuma in caz ca cumpar cauciucuri de iarna unde le pun pe cele de vara?)
Alexandru Diaconeasa la 8 Noiembrie 2010, ora 16:26
Stiti ce s-a intimplat in februarie a.c in Westfalia(Germania) cind s-a intarziat cu curatarea zapezii cca. 1 ora pe autostrazi si s-a folosit nisip in loc de material special?Cativa din baietii responsabili de la varf au zburat instantaneu si totodata cetatenii([platitori de taxe) au actionat in instanta responsabilii pentru ca masinile lor au avut de suferit din cauza materialulii necorespunzator(vopsea zgariata/matuita,geamuri zgariate,etc) desi ei platisera TAXE pentru lucrari de o anumita calitate,efectuate cu anumite materiale.Mai exista un exemplu similar in Olanda,aprox tot in aceeasi perioada.Poate asta ar fi un inceput:fie procese impotriva celor care fac de mintuiala ce fac,fie greva fiscala la nivel individual.Inclin sa cred ca i 2 luni pleaca singuri daca dau de fundul sacului.
Mitulescu Valeriu la 8 Noiembrie 2010, ora 16:37
Taxa de drum in pretul combustibilului...rovineta ..tot pentru drumuri , taxa de pod la dunare ..(podul si soseaua e facuta de Ceausescu)...in combustibil a bagat-o Base cand era la transporturi ...a scos-o cineva ...?? NU...asa ca ..datii in judecata pana ajungeti la Haga si cereti bani despagubiri..si gata ..si asa platim din cauza lui''boc''..20 de milioane de euro despagubiri de incalcare a drepturilor omului..ce mai conteaza...!!!
In loc sa dezapezeasca drumurile si sa le intretina au salarii de innebunesti cand vezi ...tara de ...si conducatori idem..!!!
in Germania un litru de benzina costa 0.96 de euro centi la un salariu minim pe economie de 1060 euro.
la noi costa 1.06 la 35o de euro salariul...deci..??????
Si acum vor sa te obliga sa iti iei cauciucuri de iarna ..ca o sa ninga pe neasteptate..si ii ia prin surprindere.!!!!!
Catalin Cristinel Popa la 8 Noiembrie 2010, ora 17:21
...te lasa fara cuvinte,,,chiar am senzatia uneori ca nu mai pot respira de furie datorita aberatiilor ''legale''ce ne sunt bagate pe gat, an dupa an ,,si totul ,intotdeauna in defavoarea cetateanului de rand ..adica celor care considera ei ca nu pot face nimic ,doar sa inghita ....sa inghita,,,,Intrebarea e pana cand?..si daca nu cumparam anvelope???..si daca nu platim amenzile??(ma refer strict la legea in sine),,,si daca nu le facem jocul ???ce se va intampla daca nu-si vor mai umple buzunarele pe seama ''prostilor''???este clar o afacere gandita bine,comisioanele sunt considerabile ...pe masura necesitatilor lor,,,,a ''iubitilor''nostri alesi,,,,.Eu chiar nu imi permit aceasta investitie ,,si mai mult decat atat ,in momentele critice ale iernii ,nu plec de acasa ,.Si atunci ma intreb din nou ,de ce sa cumpar aceste anvelope?Suntem tratati exact ca niste roboti ,,se comanda,se apasa pe buton si noi executam,,,,Oameni buni ,pana cand le vom face jocul???Vine iarna...gropile deja existente se vor adanci si mai mult,,,,ne plateste cineva reparatia la masina datorita drumului neadecvat?Sa aplice legi europene pentru drumuri europene ,nu pentru asfaltul care-l toarna primavara si pana iarna dispare batut de vant.''''''''vorbim VORBE''-o sa ne ia DRACU cu nemernicii astia la putere....
Catalin la 8 Noiembrie 2010, ora 18:03
Ha ha ha, Romania in rindul lumii?Cu ce? cu saracia lucie in care ne scaldam? Nu asemenea masuri sunt necesare Romanilor, ci altceva este prioritar, noi care nu producem nimik decat consumam? Clasa politica trebuie scoasa toata la pensie , si diminuata pensia cu 50la suta, si atunci sa vb ei despre ce si cum trebuie Romanilor.
Este usor sa gandesti din privinta celui ce sta sus.

Cu stima Catalin
Grigorut Alexandra la 9 Noiembrie 2010, ora 09:56
@Oprea Manuela... sunt de acord cu tine. trebuie sa te gandesti la sigurata ta, a familiei tale si a celor din jurul tau, pietoni si trafic. daca nu iti permiti, nu iesi iarna cu masina. sau daca nu iti permiti sa intretii o masina, cu revizii, combustibil, asigurarile obligatorii si dotarea pentru iarna, nu iti cumpara masina... nu judeca legea. mi se pare normal sa ai cauciucuri de iarna si in unele cazuri sa ai si lanturi. cand s-a dat legea cu extinctorul, triunghiul, vesta si trusa de prim ajutor, am zis ca este o prostie. cum adica ma pune pe mine sa imi cumpar asa ceva, ei nu se gandesc ca nu am bani pentru prostiile astea? dar, am ajuns la concluzia ca este foarte bine asa, pentru ca din pacate am avut nevoie si am folosit si extinctorul si trusa de prim ajutor. la fel si cu centura... cand au inceput sa dea amenzi daca nu aveai centura de siguranta. dupa ce au dat cateva amenzi, lumea a inceput sa se obisnuiasca. nu suntem suficienti de civilizati incat sa ne gandim ca toate aceste lucruri ne sunt folositoare si sunt pentru binele nostru. noi acuzam ca se dau amenzi... sa se dea, pentru ca pe romani numai asa ii poti face sa fie civilizati. cand nu am avut bani intr-o iarna sa imi cumpar cauciucuri, nu am circulat cu masina, si a stat in parcare pana mi-am cumparat cauciucuri.
sunt de acord cu cei care zic ca sunt foarte multe legi care sunt facute pe genunchi cu dedicatie pentru unul si altul de la putere, sau sa avantajeze anumite domenii de activitate sau firme... si da, sunt de acord ca legea asta a fost facuta ca sa dea amenzi sa mai intre ceva bani in buzunarele lor. dar trebuie privita si din alte puncte de vedere...
am deranjat pe multi acum cu comentariul meu, sunt convinsa ca o sa-mi aud vorbe cu injuraturi probabil pentru ca se pare ca multi dintre noi mai bine acuza decat sa gandeasca..
va doresc sa aveti o zi magica si sa nu luati nici o amenda in trafic...
Brobonea Mircea la 9 Noiembrie 2010, ora 10:18
Refuzati respectarea acestei aberatii facuta doar pentru a mai aduna ceva bani la buget si pentru smecherii care produc anvelope !Noi nu suntem o tara nordica avem clima temperata si daca nu este zapada pe strada anvelopa de iarna se toceste si anul viitor nu mai este buna. Abia atunci pun viata celor care participa la trafic in pericol.Sper sa nu se aprobe o astfel de cretineala , oricum eu nu voi pune anvelope de iarna si n-au decat sa ma amendeza oricum nu voi plati amenda.
Mihaela Florescu la 9 Noiembrie 2010, ora 10:47
Dar eu ca cetatean care circul pe un drum acoperit de zapada si polei, si am autoturismul echipat cu cauciucuri de iarna, ma inzapezesc????...cine ma despagubeste???Eu pe cine sa iau de guler???
Eu sunt de acord sa imi echipez masina corespunzator...in primul rand este viata mea in joc...dar ei garanteaza ca nu vom mai avea sosele acoperide de zapada si polei...???
Au elaborat legea asta pentru a se disculpa ei in cazul in care nu isi vor face treaba pentru care primesc o gramada de bani...
Ciuculete Marian Cristian la 9 Noiembrie 2010, ora 19:04
sunt bune cauciucurile de iarna dar nu in perioada spusa de ei, pe timpul asta calduros le strici si la iarna cand ai nevoie nu mai ai, niste dobitoci care nu stiu ce sa mai faca sa mai stoarca niste bani, oare care parlamentar are firma de import cauciucuri???
Dantis Laura la 9 Noiembrie 2010, ora 21:37
Respect pentru Grigorut Alexandra si Oprea Manuela. Asemenea opinii trebuie apreciate. Spirit civic aspru si eficient.
"La mai multi" soferi cu astfel de viziune.
Pentru ceilalti: La 2 cm de zapada cu cauciucuri de vara eventual si nitel uzate
- Asfalt Tango- oameni buni - fara suparare.
Haideti spre Brasov cu gume de vara.

Numai bine.
Sebastian
Rugina Dorin la 11 Noiembrie 2010, ora 09:31
Este o excrocherie pentru ca regimul de iarna in Romania este relativ scurt cca 2 saptamani.
Aaaa la 11 Noiembrie 2010, ora 16:04
pentru DANTIS LAURA, tin sa te anunt ca functioneaza masina la fel de bine si cu gume da vara la fel ca si cu cele de iarna, oricum de cumparat isi cumpara cine vrea , in primul rand multi nu au unde sa-si depoziteze cauciucurile de vara , sa ne asigure loc de depozitare pentru acestea, va dati seama la o firma transportatoare sa schimbe la 10 camioane cauciucurile ce inseamna , oricum nu-i plange nimeni pe aceastia doar faceam o aluzie si asa o sa stam cu mirosul frumos de cauciuc in casa si iarna si vara .
eu zic sa ne deschidem repede vulcanizare pana la primavara, producem ceva, la primavara o inchidem si o redeschidem la toamna
bafta
sylv3r la 12 Noiembrie 2010, ora 02:44
mai fratilor punem gume numa pe fata si pe spata vara si apoi dai pe drift ca oricum rominu ii bun la tot:D
Pascan Daniel la 14 Noiembrie 2010, ora 20:29
Romanilor trebuie sa le faci bine cu forta. Nu este un discurs idiot este adevarul. Pentru toti acei supersoferi care spun ca nu au nevoie de anvelope de iarna, care au condus de nenumarati ani cu anvelopele din doatre si s-au descurcat excelent nu pot sa le spun decat ca nu au habar de cat noroc au avut. In tari civilizate din Europa (de ex. Austria) asemenea legi, precum si cele cu obligativitatea transportarii copiilor in scaune speciale, exista de mult, amenzile sunt colosale, deosebirea de Romania este ca acolo nu poti sa negociezi cu politistul.
Anvelopele de iarna nu sunt solutia definitiva, dar ca sa fac o comparatie, masinile care merg iarna cu anvelope de vara si se duc unde merita adica in sant, in pomi etc. (si asta nu are legatura cu deszapzirea - pe un drum infundat nu treci decat poate cu tancul) se compara cu ceea ce numesc salvamontistii PANTOFARI adica smecherasii care se urca pe munte in figuri incaltati in slapi si fara un minim necesar de pregatire- spre deosebire de acestia care daca patesc ceva sunt afectati doar ei si cei din grupul lor, un sofer neechipat corespunzator va pune in pericol zeci si sute de alti soferi care poate vor fi in buna regula si vor suferi pentru unul care a condus de zeci de ani asa si care le blocheaza drumul cu cazanul lui de vara.
Pentru toti aceia care spun ca anvelopele de iarna sunt un moft, imi permit sa le spun ca HABAR NU AU DEPRE CE VORBESC SI CA AR FACE BINE SA TACA INAINTE SA-SI DEA CU PAREREA. NU II INTERESEAZA DECAT BUZUNARUL LOR, DAR EI VOR FI PRIMII CARE VOR SUNA LA 112 SI VOR FI CEI MAI REVOLATATI CA AU RAMAS IARNA INZAPEZITI IN DRUM CU FABULOASELE LOR ANVELOPE DE VARA.

  Inapoi la articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Cum comentati amenzile pentru lipsa anvelopelor de iarna?

Setari Cookie-uri