Comentarii pe articolul Ce faci cand pierzi cel mai important client al tau?


Scop si strategie

la 8 Noiembrie 2010, ora 15:11
In situatii din acestea este de asteptat sa se piarda clienti. Uneori acesta nu este de vina, nu mai poate mentine corect respecatrea contractului. (in conditii de criza insolventa apare frecvent)
Citind articolul am ajuns la cauze am citit:
despartirile in afaceri au patru mari cauze: operationale, comerciale, umane si de comunicare si strategice:
Operationale
o Probleme de calitate
o Logistica
o Timing
Comerciale
o Preturi
o Termene de plata
o Competitori mai puternici
Umane si de comunicare
o Oameni noi la client
o Oameni noi in prima linie in cadrul companiei noastre
o Oameni noi la competitie
Strategice
o Migrare constanta catre regiuni low-cost
o Progres tehnologic
Da, formal acestea ar putea fi cauze insa din care parte, oglizile de acum deformeaza.
De obicei startegia ambilor neflexibila face ca divorturile sa fie iminente. De ce: strategia contine in ea insasi SCOPUL organizatiei care trebuie sa fie clar definit si cunoscut de fiecare parte. Nerspectarea scopului trebuie sa duca urgent la primele masuri de contracarare a posibliului divort intre oragnizatiile angajate in contract.
Cu bine,
TGV

  Inapoi la articolul Ce faci cand pierzi cel mai important client al tau?

Setari Cookie-uri