Comentarii pe articolul Trei modele electrice Dacia Logan, lansate in America


Pot face Dacia Logan magnetic cu consum = zero si autonomie nelimitata

Danciulescu Radu la 20 Decembrie 2010, ora 13:11
MASINA ELECTRICA O MARE PROSTIE !
O masina electrica inseamna un motor propulsat de o alta energie primara, care sa produca energie electrica si care la randul ei sa cogenereze energie mecanica, necesara la rotile motoare !
Ce parere aveti ?
Sau alta inventie "fantastica": te duci la o priza, te conectezi si astepti peste 2-4 ore, ca sa incarci un acumulator si dupa cca.300 Km opresti musai acolo unde exista o priza de incarcare si reiei povestea de la inceput.
Alta traznaie: cumperi o masina care are un motor hibrid. Singura motivatie este protejarea mediului, dar cu... suprapret !

Stimati cercetatori, ideal este ca masina viitorului sa fie propulsata cu energie curata si gratuita, cogenerata direct in energia mecanica necesara rotilor motoare !
Cautati si veti gasi.

Eu am gasit-o: energia magnetilor permanenti = energia vitala, care coordoneaza intreg universul !

La baza noilor surse energetice stau descoperirile din fizica cuantica si cea relativista, potrivit carora sursa primara de energie e vidul cuantic, adica radiatia 0 grade Kelvin (zero point energy) sau continuumul spatio-temporal.
Cu toate ca "zero point energy" ar putea schimba viitorul lumii, foarte putini fizicieni sau ingineri participa pe plan mondial la proiecte de dezvoltare energetica cu ajutorul acestui tip de energie. In general, oamenii de stiinta nu iau in serios faptul ca energia punctului zero poate fi o sursa serioasa de energie, care sa poata fi dezvoltata.
Americanul Thomas Valone - presedinte al "Integrity Research Institute", Washington e unul din putinii ingineri fizicieni si consultanti de mediu care au analizat indeaproape modalitatile prin care acest tip de energie poate inlocui in viitor resursele actuale pentru producerea energiei.
Valone conchide ca, prin intelegerea energiei punctului zero, putem demonstra toate starile atomului, inclusiv miscarea electronului. Campul magnetic al unui magnet permanent, total dependent de miscarea electronilor, e sustinut de vacuumul campului energiei punctului zero.
"De aceea, atunci cand motoarele dependente de magnetii permanenti vor fi comercializate, nu va mai fi un mister de unde vine energia", a declarat Valone.
Sunt autorul a trei inventii cu impact deosebit in toate domeniile tehnice ale motoarelor termice, inclusiv al celor cu pistoane, precum si al tuturor sistemelor de productie energetica.
1 - MOTOR ROTATIV CU ARDERE INTERNA, brevetat in Romania si in Franta.
2 HIDROMOTOARE G.A., care este in curs de brevetare la OSIM Romania.
3 MAGNETOMOTOARE RADU, care este in curs de brevetare la OSIM Romania.
Caut investitor - finantator pentru cea de a treia inventie MAGNETOMOTOARE RADU, care functioneaza in exclusivitate pe baza energiei magnetice inepuizabila si gratuita, generata de supermagnetii permanenti confectionati din aliajul Neodim. Un supermagnet cu dimensiunile unei cutii de chibrituri are o forta de atractie/respingere mai mare de 100 Kgf.

NOUTATEA INVENTIEI.
Magnetomotoarele RADU sunt motoare stationare cu 4 sau mai multe grupuri propulsoare, care transforma miscarea de translatie in miscare de rotatie, imprimata unui arbore motor dispus in centrul constructiei.
Acest sistem mecanic utilizeaza simultan si integral in miscari rectilinii, atat fortele magnetice maxime axiale de respingere, cat si pe cele de atractie ale supermagnetilor permanenti.
Folosind energie primara inepuizabila si gratuita si neavand noxe reziduale, magnetomotoarele RADU se vor impune aplicatiilor industriale in toate domeniile tehnice ale actualelor motoare cu piston si ale tuturor sistemelor enrgetice existente: termocentrale; hidrocentrale; eoliene; solare; nucleare, etc. Le vor inlocui pe toate acestea pentru simplul fapt ca necesita investitii foarte mici in comparatie cu absolut tot ce exista in prezent, iar costurile de productie / Kwh = zero !

Se pot realiza magnetomotoare RADU de la 1Kw pana la 60 Mw, poate si mai mari in functie de capacitatile de prelucrare si de marimile supermagnetilor permanenti fabricati din noul aliaj neodim . Investitia
specifica in productia de magnetomotoare va fi de maxim 150 / Kw, respectiv 150 000 / Mw.

Poate aud si domnii de la Dacia si Ford Craiova, ca pot proiecta magnetomotoare de oricare putere se doreste, pentru toate tipurile de automobile si mijloace de tractiune posibile. Magnetomotoarele RADU produc energie mecanica, al caror arbori motori se cupleaza direct la ambreiajele autoturismelor aflate in fabricatie.
NU MAI ESTE NEVOIE DE NICI O PRIZA DE INCARCARE A ACUMULATORILOR DESTINATI SUA SI LA TERTI !

Astept cu curiozitateb ecourile!
INVENTATOR
Radu Danciulescu
rdanciulescu@yahoo.com
0722155065
20.dec.2010






  Inapoi la articolul Trei modele electrice Dacia Logan, lansate in America

Setari Cookie-uri