Comentarii pe articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Ati pune gaj contul curent pentru Prima Casa?


Ati pune gaj contul curent pentru Prima Casa?

Eu Elnada la 18 Ianuarie 2011, ora 09:54
Este o metoda care ofera creditorului o mai mare siguranta si s-ar putea evita fraudarea doar ca este mult prea riscant in conditiile in care nu exista siguranta zilei de maine.De regula cand se ia un angajament de plata pe termen lung se iau in considerare venituri suplimentare care nu tin de contul curent.In cazul imposibilitatii de plata conturile curente gajate ar insemna suicid in conditiile in care acel cont curent constituie unica sursa de venit.
Enache Catalin la 18 Ianuarie 2011, ora 09:59
In mod sigur NU!

Statul garanteaza imprumutul, din cate stiu achita el primele eventuale rate restante pana sa te execute.

Deci banca are banii la zi. De ce este nevoie si de asta?

Bataie de joc. Or sa ne faca sa nu mai vrem noi credite!
Constantin Ciocoiu la 18 Ianuarie 2011, ora 10:01
inseamna ati pune latul singur
Emanoil Daniel Ducu la 18 Ianuarie 2011, ora 10:15
Daca vrei sa fii sclavul bancii toata viata , ori esti nebun ori nu mai ai ratiune .
Mai bine iti cumperi un container de locuit cu 5000 euro
Stanescu Emilia la 18 Ianuarie 2011, ora 10:18
in nici un caz,
Maria Ginghina la 18 Ianuarie 2011, ora 10:19
SIGUR - NU
Gigiu Emilia Emilia la 18 Ianuarie 2011, ora 10:38
Cred ca solicitantii acestui credit nu au conturi atat de umflate incat sa le fie teama de a le pune gaj, crezand in seriozitatea ambelor parti da, eu l-as gaja.
Sfintescu Marian la 18 Ianuarie 2011, ora 10:39
nu in nici un caz nu imi pun contul curent gaj
si asa sunt multe dobanzii ascunse ori de banca ori de stat
la 18 Ianuarie 2011, ora 10:46
Cu siguranta NU!!! Argumentul l-au spus bine si cei dinaintea mea, insa " a asigura toate partile interesate in contract "prin gajarea tuturor conturilor, este cum a zis dl Ciocoiu.
Zarnescu Dan la 18 Ianuarie 2011, ora 10:58
NU
Stefanescu Alina la 18 Ianuarie 2011, ora 10:59
Ma gandesc daca este macar legala aceasta decizie ? Dar cui ii mai pasa avand in vedere ca mai toate deciziile luate in ultimile luni sunt ilegale.
Eu propun sa nu mai faca nimeni credite 6 luni ca sa facem curatenie in sistemul bancar, altfel nu cred ca vom mai avea drepturi, doar obligatii.
Constantin Codrin la 18 Ianuarie 2011, ora 11:00
Ati descoperit apa calda ...pai bancile ,,functioneaza" de multisor cu aceasta garantie: garantie reala mobiliara asupra TUTUROR conturilor curente deschise la TOATE bancile; garanie inscrisa in AEGRM, etc, etc...
Toader Cristina la 18 Ianuarie 2011, ora 11:00
NUUUUUUUU
e o alta metoda de a ne lua banii
siguranta zilei de maine nu exista ... mai ales acum cu noul cod al muncii care ne-a facut sclavi la patron si are toate drepturile asupra noastra.

am ajuns sa il regret pe Ceausescu care a facut un lucru mare... a dat case la oameni .... asta e cea mai mare problema a tinerilor din ziua de azi

traim niste vremuri groaznice... nu e de mirare ca suntem bolnavi pe capete si abia mai putem trai de zi pe maine.

sa ne ajute Dzeu si sa ne tine sanatosi la minte ca disperarea te poate aduce la marginea prapastiei sau chiar in ea
Florin Cezar la 18 Ianuarie 2011, ora 11:04
nu stiu exact ce as putea spune la o astfel de intrebare,
ideea e ca in cazul in care sar pune gaz pe conturile clientului, ar trebui sa exista posibilitatea de renuntare la credit, implicit la imobilul achizitionat.pt ca daca teoretic vb , eu nu imi mai permit sa platesc rata, din diverse motive, instant nu mai am nici un ban, nici macar sa mananc, sa traiesc poate pana imi gasesc inca un loc de munca sa pot revenii cu ratele.. pt ca.. toti banii mei sunt blocatii, deci practic daca nu pot renunta la credit pana imi ia statul casa, eu nu am nici ce manca... de exemplu daca muncesc si imi scad salariu enorm.. muncesc si nu imi primesc banii.. si nici rata macar nu mi-o pot achita... so.. e distractiv... mai acceptabil ar fi sa se retraga automat rata din conturile detinute de mine, atunci cand sunt fonduri, nu practic sa fie fonduri in cont dar contul blocat... ma rog eu unu nu cred ca as fi de acord cu acest lucru.
Maab Aba la 18 Ianuarie 2011, ora 11:20
NU
Mos Romulus la 18 Ianuarie 2011, ora 11:58
DA
Mataranga Gheorghe la 18 Ianuarie 2011, ora 12:05
Este normal sa fie asa! De ce? Pentru ca foarte multi au luat case prin programul prima coasa, dar fara ca ei sa aiba nici macar avansul. Au imprumutat acest avans de la rude/prieteni/neamuri... si acum nu le mai pot plati nici ratele si nici rambursa avansul cunoscutilor. Niste inconstienti!
Mai mult, la acestia care au pierdut casele, fiindca nu au mai achitat 3 rate, statul roman a platit catre banci intreaga suma a valorii imprumutate. Din ce bani? Da! Din banii nostrii, ai tuturor platitorilor de impozite si de taxe din ro. Adica, in traducere libera, multi corecti platitori de dari catre stat suporta lipsa de educatie financiara a catorva disperati care cumpara case la preturi exorbitante, inca.
Restul, e "vrajeala".
P C la 18 Ianuarie 2011, ora 12:41
doar sa dau in nebunie si sa nu mai fiu constient de mine si faptele mele ...
Skorka Alexandra la 18 Ianuarie 2011, ora 13:15
la citi bani am eu in contul curent DA, as fi de acord.
la 18 Ianuarie 2011, ora 13:16
mai bine cersesc, decat sa ma imprumut la o banca!...scap macar cu zile!
la 18 Ianuarie 2011, ora 14:15
Nu.
Teodor Ionut Tilica la 18 Ianuarie 2011, ora 15:00
CLAR, NU!
Dima Mioara la 18 Ianuarie 2011, ora 16:08
daca vrei un credit esti obligat sa accepti pentru ca , aproape toate bancile solicita acest tip de garantie.
Coco la 18 Ianuarie 2011, ora 18:10
Este o gluma!!! nu un sondaj pt.a se pune in aplicare inca o lege tampita ce nu este in nici un caz in ajutorul clientilor ce se imprumuta. Exista deja o posibilitate prin care banca poate lua un imobil inapoi nu vad dece sa fie necesara inca o masura in plus. Oricum timpiti sa fie romanii ce se mai imprumuta la banci in romania la Camataria ce se face pe la noi. Recomand mai bine sarac da linistit decat cu Casa ipotecata si cu popriri pe conturi.oricum nu duceti cu voi nimic la finisi. Sincer nu recomand la nimeni vreun mod de a se umili momentan cu un credit de la vre-o banca din Romania care este cu o dobanda de cel putin trei ori mai mare ca-n Europa.Europa in care ne integram incet da sigur si noi, ca au nevoie de noi cu siguranta macar ca scut impotriva Rusilor. Sfatul meu pt. cei ce nu se pot abtine este sa stati linistiti macar vreo 5 ani si veti avea si voi daca o sa mai doriti vreun credit atunci ,credite normale ca pt. cetateni Europeni.
Bodron Romica la 18 Ianuarie 2011, ora 20:58
nu!nu!nu!chiar daca as avea bani in cont!
daca as avea bani in cont,nu as participa la "prima casa"; as lua cu banii din cont,nu e logic.?
Maftei Simona-Gabriela la 19 Ianuarie 2011, ora 02:05
Nu stiu de ce va mira asa...gajul pe contul curent se practica la banci de peste jumatate de an ex: BRD GSG, daca vrei orice fel de credit de la ei, fie nevoi personale, fie descoperit de cont, ipotecar, imobiliar, ca esti persoana fizica sau juridica semnezi contrat de garantie mobiliara, gaj pe conturile curente, gaj care se inscrie la AEGRM, pentru a carei inscriere plateste clientul.
la 19 Ianuarie 2011, ora 08:06
NU! Eu stiu ca statul garanteaza. Atunci ce garantii mai trebuiesc. Daca nu mai poate sa spuna clar si asta a fost si gata.
la 19 Ianuarie 2011, ora 08:08
...In nici un caz. Daca se punea problema asta pe inainte de 1989, atunci da, dar acum nu.
Marginean Nicolae la 19 Ianuarie 2011, ora 09:04
Este o intrebare sinucigasa. Daca ai nevoie de o locuinta, esti obligat sa accepti orice gaj. Pe de alta parte, nu atata lume are cu adevarat nevoie de o locuinta in proprietate. Acest gaj trebuia pus numai pe un anumit gen de conturi curente, nu pe orice fel de astfel de conturi. In plus, statul trebuie sa garanteze astfel de credite, dar creditorii trebuie sa-si ia arantii, ca sa nu capoteze fiecare investitie. In concluzie, NU este bine impunerea unui astfel de gaj, la o suma ofertata atat de mica, dar POATE fi acceptat in caz de stringenta nevoie.
la 19 Ianuarie 2011, ora 10:28
iti blocheaza accesul la alte credite si ramii sclavul bancii respective .Daca ai capacitate de rambursare,nu e corect din moment ce exista garantii.
Claudiu la 19 Ianuarie 2011, ora 10:39
Nu vad care ar fi motivul pentru care ar avea nevoie si de o asa garantie .
In fine , nu stiu exact cum va functiona chestia asta cu gajul .
De obici omul nu mai plateste cand nu mai are cum .. Adevarat ca mai sunt si cazuri in care nu plateesc pt ca nu mai vor .. si s-au saturat ..dar sunt rare

ok asi daca intarzi cu plata ei pot sa imi debiteze bani din conturi .. fara avizul meu ? Cat la suta pot sa imi debiteze .. caci mi se pare anormal de ex .. sa iti pierzi serviciul .. sa reusest sa te angajezi la un job prost platit ,.. si ei sa inceapa sa iti ia si din salariul ala mic care oricum este la limita folosit pt a supravietuii

Normal r fi sa stabileasca o limita de oprire din venituri .. sa mai poata supravietuii si omul respectiv ..

Claudiu la 19 Ianuarie 2011, ora 10:42
Gaj pe casa ,
Garantie stat
Asigurare obligatorie locuinta

Acum gaj pe conturi

Gaj pe viata nu vreti sa puneti .. sa imi luati organele in caz ca nu pot platii ratele ?

Suntem tara lu papura voda . Nu exista nimic in tara asta .
Daniel la 19 Ianuarie 2011, ora 11:29
O idiotenie, dupa ce ca platesti mai mult de jumatate din credit dobanzi/comisioane/prostii , vor sa fim si sclavii lor toata viata.Chiar vroiam sa-mi fac credit, cu toate demersurile, insa acum daca se va promulga noua lege chiar nu mai pot sa fac lucrul acesta.Si mai mult, compania unde lucrez nu accepta asa ceva (gaj pe salariu).Deci.... nu stiu cati vor lua credite in conditiile de fata :(
Giurginca Magdalena la 21 Ianuarie 2011, ora 15:53
si asa suntem sclavi la patroni ce ne mai trebuie?gaj?
nu sigur
Albu Ovidiu Marius la 21 Ianuarie 2011, ora 21:28
D A ! NORMAL CA DA !
Cum credeti ca se obtine o negociere a dobanzii cat mai buna ? Nu risti NU castigi !

  Inapoi la articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Ati pune gaj contul curent pentru Prima Casa?

Setari Cookie-uri