Actualitate
Stiri despre Investitii
Stiri din Business
IT & Media
Lifestyle
Wall-Street Special
Calculator salariu net: Introduceți salariul brut pe care îl primiți de la angajator pentru a afla care este suma efectivă care vă intră în cont la finalul lunii. Calculatorul de salariu net dezvoltat de Wall-Street.ro va afișa defalcat principalele taxe și contribuții pe care angajatorul le plătește din salariul brut. După introducerea salariului brut, selectați în câmpul ”industrie” domeniul în care activați pentru afișarea completă a sumei în calculatorul salariului net.
Comentarii pe articolul Totul despre angajatii multitasking
Totul despre angajatii multitasking
George Baron, Project Manager
Am lucrat intr-un mediu in care mi se cerea sa fac 10 lucruri deodata, si apoi in alt mediu in care lucrurile erau facute pe rand. Era acelasi job, aceasi functie, aceleasi sarcini. Diferenta consta in organizare. Asta e conceptia gresita a angajatorului ca daca isi ia un om care sa stie sa faca de toate atunci iese in profit mai mare. Total GRESIT! Si o spun din proprie experienta, atunci cand lucrurile sunt organizate si le faci frumos pe rand ai si randament mai mare de lucru. Oricat de geniu ai fi si ai face 10 lucruri deodata, tot obosesti psihic si nu mai dai randament. Ce sa mai zic de viata dupa seviciu...
Sa fim seriosi, una e sa scrii temele, sa asculti mizica, sa socializezi pe FB, si sa schimbi canalele, toate in acelasi timp, si alta e sa scrii un mail, sa stai cu o mana pe telefon, cu un ochi pe imprimanta si cu unu pe usa de la intrare unde asteapta 10 clienti :) Ati abordat gresit conceptul de multitasking :)
Barbatii si femeile sunt diferiti, doar femeile au capacitatea naturala de a fi multitasking, in cazul nostru al barbatilor aceasta este limitata sau lipseste cu desavarsire si preferam sa rezolvam task-urile pe rand.
Consider ca este necesara efectuarea unei testari prealabile pentru a determina capacitatea fiecarui viitor sau actual angajat de a fi multitasking, si doar dupa ce acesasta capacitate a fost identificata sa se treaca la repartizarea task-urilor in asa fel incat sa se pastreze un echilibru intre viata si munca.
doar pentru ca experienta ta de munca nu a fost buna nu inseamna ca articolul este dezamagitor, este un subiect si fiecare si-a exprimat propria opinie ca rezultat al experientelor proprii si a ceea ce in general se numeste "historical information" stocata in organizatiile din care fac sau au facut parte.
diferenta nu sta in organizare ci in procesul de recrutare, multitasking nu inseamna sa ai oameni care stiu sa faca din fiecare cate ceva dar nimic foarte bine (pentru asta sunt managerii :) ...).
in organizatiile adevarate aceste task-uri sunt prioritizate, in conformitate cu formulele 10-90 / 50-50 / 90-10, in care prima cifra reprezinta timpul de rezolvare iar a doua beneficiul rezultat.
regret ca nu ai avut parte de o experienta mai placuta si stiu ca este dificil sa obtii una date fiind conditiile socio-economice actuale, dar asta nu inseamna ca este si imposibil sa o obtii, totul tine de obiectivele si planurile tale.
marian
p/s. multitasking nu inseamna sa faci "10 lucruri" in acelasi timp, ci doar maximum 3 din care 2 sunt legate direct de activitatea ta curenta, iar unul de viata personala, pentru aceste motive Bryan are 2 monitoare pe birou...
Exact, fiecare si-a exprimat propria opinie (ca nu pot sa o exprim pe a altora) si modul in care a simtit pe propria piele "multitaskingul".. si asta legat si de ce e scris in articol..
Iar daca multitasking inseamna sa faci "doar maximum 3 (sarcini) din care 2 sunt legate direct de activitatea ta curenta, iar unul de viata personala" atunci nu prea vad noutatea.. asa se lucra de mult timp... sau diferenta e ca acum avem 2 monitoare? Defapt cred ca acest lucru ar trebui mentionat angajatorilor, care din pacate iti cer sa realizezi prea multe sarcini pe zi, deci mai multe simultan (mai mult de 3!!). Si sa fim seriosi, NU e un lucru care mi s-a intamplat doar mie :) As fi fericita sa stiu ca nimeni nu a trecut prin asta :)
PS: iar legat de planuri si obiective, iti dai seama ca de asta nu mai lucrez acolo de mult..
Inapoi la articolul Totul despre angajatii multitasking