Comentarii pe articolul Intre ideal si realitate: Cum arata o comanda pe Internet "ca la carte"


online-ul de la romtelecom

Gigel Chiazna la 24 Martie 2011, ora 01:28
Tot respectul pentru doamna Alina Petri, Romtelecomul insa are probleme majore la sistemul de administrare al facturilor si la procesarea platilor prin banca. De mai multe ori mi s-a intamplat ca o plata facuta prin banca sa nu fie procesata si sa fie nevoie sa ii contactez eu pentru a le atrage atentia. In aceste conditii, ar fi bine ca in spatele designului frumos si al bannerelor de flash atragatoare, site-ul romtelecomului sa fie si functional si integrat cu platile cum este de exemplu la RDS.

Ca sa nu mai vorbesc de usabilitatea si structura extrem de complexa a prezentarii serviciilor, daca incerci sa faci un abonament TV la romtelecom folosind site-ul online, te ratacesti in oferte si in servicii, personal mi s-a intamplat incercat sa vad ce tipuri de abonamente TV ofera. Ce s-ar face Romtelecomul daca ar lucra cu mai multi furnizori si ar avea mai multi factori de luat in seama in prezentarea si furnizarea produselor si serviciilor daca cele cateva 10 tipuri de produse si servicii nu le prezinta intr-un mod simplu si care poate fi inteles de un utilizator mediu care este targetul unui provider.

Sper ca mesajul meu sa fie inteles in sens constructiv, sunt uimit cum chiar un furnizor de servicii IT care ar trebui in mod normal sa dea tonul este ramas atat de in urma si se plaseaza atat de jos prin site-ul care il ofera clientilor.

  Inapoi la articolul Intre ideal si realitate: Cum arata o comanda pe Internet "ca la carte"

Setari Cookie-uri