Comentarii pe articolul Jucatorii din publicitatea online cad de acord: Un prim trimestru sub asteptari


Adevarul e undeva la mijloc

Cgiboi la 29 Martie 2011, ora 12:30
Nu mai stiu cum arata o reclama online clasica de vreo 2 ani, cam de cand folosesc AdBlocker (firefox sau Chrome). Daca s-ar lua in considerare numarul de instalari de AdBlock in Romania, atunci veniturile ar fi si mai mici (vorbesc de CPM si CPC - care sunt direct proportionale cu numarul de vizualizari a respectivei reclame).

Cei din industrie trebuie sa schimbe abordare (sa treaca la word of mouth, prezenta pe forumuri de specialitate, etc) pentru a ajunge la mine si la cei ca mine. Siteurile romanesti au ajuns niste sorcove in care continutul este greu sesizabil. Ma mir ca va lasa siteurile astea sa le macelariti cotinutul in halul asta. Schimbati abordarea sau muriti cu bannerele in brate.
Limonade la 29 Martie 2011, ora 12:40
Cam ai dreaptate. Tocmai de asta google, yahoo si facebook vor castiga din ce in ce mai mult din bugetele de promovare online. Pe langa CTR-urile care au ajuns ridicol de mici , site-urile nu se mai fac pentru a aduce continut userului ....ci pentru a-i servi reclame.
Alex Goaga la 29 Martie 2011, ora 13:52
In curand o sa cititi opinii similare cu ale voastre din partea unui expert din piata... stay close! :)

  Inapoi la articolul Jucatorii din publicitatea online cad de acord: Un prim trimestru sub asteptari

Setari Cookie-uri