Comentarii pe articolul Dupa lansarea Loganului restilizat, Dacia aplica reduceri pentru modelul vechi


Logan

Silviu la 3 Iulie 2008, ora 11:23
logan
Chiar si cu atitea reduceri masina este total depasita. Nu cred ca va mai cumpara cineva asa ceva din moment ce a aparut alta varianta. Poate la mana a doua sa mai cumpere cineva Logan.
Andrei la 5 Iulie 2008, ora 00:23
isi bat joc de noi
pun pariu ca astia fac manevre ca sa numai intre si alti constructori in tara
Marian la 8 Iulie 2008, ora 18:57
Ce succes de piata au astia cu masina asta "depasita"....nu-mi vine sa cred. Oare depasiti sunt si aia de o cumpara??!!!!!
Si "manevrele" mi se par normale atata timp cat sunt legale si avem libertatea sa alegem (nu cumva sunt in folosul clientului??? - hai sa gandim si apoi sa scriem......nu?!!!!)
"Chiar si cu atitea reduceri masina este total depasita"......no comment.
Kostagh la 9 Iulie 2008, ora 11:16
De ce no comment? Ba eu comentez. Sunt la al doilea Logan si sunt TOTAL multumit de masina. Precedentele au fost Opel Astra si Renault Clio. Fata de Clio e super-masina. Fata de Opel e mult mai confortabila. Dar asa suntem noi romanii.Sa scrie BMW sau Volkswagen pe ea, chiar daca are 100.000 la bord. Mai bine un Logan nou decat un Volkswagen vechi. Acum am un Prestige, (modelul cu motor de 1,6/16valve) pe benzina si sunt total multumit de ea. Dupa aproape 25.000 de Km am schimbat doar filtre, ulei si atat. In rest... apa, paie si bataie! Merge de zboara. Si iarna si vara. Cui nu-i place sa-si ia frate rable cu pretentii. Eu prefer o masina cinstita si mai ales NOUA!!! Hai Romania! Ura pentru DACIA!!!
Dannyt la 9 Iulie 2008, ora 17:34
Masina noua, masina noua ... eu intotdeauna asta am zis. E adevarat ca masinile vestice sunt mai comfortabile dar la urma urmei vrei o masina in care sa ai incredere si in care sa nu bagi o groaza de bani dupa ce o iei si un logan pe la 6000 eur nou ... hai sa fim seriosi ... mai bine ne luam golf diesel la 10 000 eur si cu 150 000 de km? Masinile se strica la fel, eu am o Fabia de ceva vreme si bucse filtre ulei tot a trebuit sa schimb. Se uzeaza si astea, de ce sa platim 3-4000 de euro in plus doar sa fim snobi.
Mie unu nu mi-e rusine cu marca Dacia, si pe viitor daca nu o sa imi permit ceva mai decent ca si masina noua as apela la Dacia.
Silviu la 10 Iulie 2008, ora 14:19
Deci in mare si eu sunt multumit de masina am un 1.4 si alearga bine, consumul e chiar sub 5 si peste 8 in oras la o medie de 100km/h, am vazut diferenta de motorizare la un 1.6 acolo deja lucrurile se schimba, merita banul, nu stiu dn pdv al accidentelor . . . multi zic ca tablaria lasa de dorit.
Alin la 11 Iulie 2008, ora 09:24
Treaba cu snobismul : devii snob cand cineva vrea sa-mi explice lucruri pe banii mei. Daca nu ai bani ia-ti dodge, daca nu Logan, eu sunt multumit de Logan, l-am luat nou, nici o reparatie, in afara de ulei, filtre, si 3 becuri, scuturate din cauza gropilor. E super confortabila, nu ai pretentii de la ea, din cauza motorului, eu am 1.4, dar in rest merge, am ajuns cu ea si la 178km/h, deci? Si la ce iti trebuie atata viteza?
Nitu Nicolae la 11 Iulie 2008, ora 11:14
Si eu am un prestige 1.6/16v bate de departe polo sau un 206 si tot ce tine de clasa lui. Nu dati banii pe rable de 10-12.000 de euro ca aruncati banii cu second-hand.
Si pe deasupra: nu puteti fii si voi ceva mai nationalisti?! Asa s-au ridicat si nemtii, prin nationalism si prin consumul de produse nationale.
Am ajuns sa luam tot ce arunca altii...
Tarpescu Radu la 13 Iulie 2008, ora 12:12
Nu mai dati vina pe masini ca sunt sau nu sunt bune.Pe drumuri ar trebui sa dati vina si pe cei care ar trebui sa le repare, pentru-ca bani pentru drumuri platim slava Domnului.
In Turcia am vazut DACII de 20-30 de ani care aratau mai bine ca cele noi de pe la noi... asa ca, drumurile fac diferenta.
Apropo cu Loganul am mers prin Turcia pe autobanda cu 180/h motor 1,4 l, 5 oameni adulti si portbagajul full.
Comment????
Lucian Croitoriu la 14 Iulie 2008, ora 08:27
Fratilor, am un Fiat Scudo si am fost la un drum mai lung si din una alta m-am pus cu un Logan. NU am si nici nu o sa am nimic cu aceasta marca -Logan-, dar vreau sa va spun ca m-am intrecut cu el si .....am ramas surprins ce se lupta Loganul. Voiam sa vad ce monitorizare este dar nu am reusit sa fiu indeajuns de aproape sa vad pana la urma am vazut pt ca....ne-a oprit radarul....140 km la ora :))) si era un logan de 1.4 mpi, am ramas impresionat. Nu am exclus varianta ca respectivul de la volanul Loganului a aratat o legitimatie domnului politist si imediat a plecat iar eu am ramas cu plata amenzii.
Daca a prezentat o legitimatie de nu stiu ce....poate avea si NOX pe el loganul de tragea asa de tare ::))) dar sincer mi-a placut.
Le urez succes in continuare celor de la DACIA sa faca modele in continuare tot mai bune si pe buzunarul nostru.
Venera Cereanu la 15 Iulie 2008, ora 15:09
Ma alatur si eu sustinatorilor marcii nationale. Posed un Logan motorizare dci, fabricat in decembrie 2006. Acum are aproape 25000 la bord. Am mers cu el in Franta domnilor, la Disney....am tranzitat Europa, prin Germania am mers chiar cu peste 170 la ora si consumul mediu pentru tot drumul a fost de doar 6 la suta de km. Apoi acum cateva saptamani am fost in Bulgaria, 2 familii cu 2 copii, 6 oameni, a consumat 6,2 cu aerul conditionat in functiune si bagaje la greu! Trage saracu ca magaru'. Am facut 3 revizii pana acum si la cea de 20000 km am schimbat placutele de frana asa, de bun simt nu ca ar fi fost ultra necesar si pentru ca plecam in Franta.....in rest totul ok! Sunt de acord cu tabla proasta, se indoaie foarte repede, am trecut pe langa un tufis mai teapan si a ramas o urma, plus ca vopseaua se zgarie foarte usor, practic lacul de pe ea cred ca de slab, eu am o versiune metalizata...Per ansamblu cred ca reflecta foarte bine pretul in calitatile pe care le are. Nu e chiar o masina depasita! nu stiu daca urmatoarea mea masina va fi tot logan, dar ma uit cu interes la face liftul pe care l-a primit :). Si intr-adevar haideti sa nu mai fim snobi. Sunt o gramada de masini scumpe care nu-si justifica pretul! Apoi Snadero nu va fi chiar concurenta, e pentru alt segmet, cine se uita la Logan tot la Logan se va uita, sau la ceva similar. Cam atat....
Ionel la 17 Iulie 2008, ora 09:38
Eu nu am nici o masina, dar as vrea o motocicleta mai puternica, iar cu loganul sa fim rezonabili doar privind taxiurile care au invadat tara, saracele cat umbla pe strazile noastre si se lupta cu traficul ar trebui sa fim bucurosi ca in sfarsit dacia a scos o masina buna in care te poti increde sa pleci la un drum lung. Ganditi-va daca ar fi fost loganul facut cu audi sau cu bmw ar fi fost poate mai bun, dar tot de romani construit, iar la pretul care l-ar fi avut nu si-ar fi permis oricine sa il cumpere doar ca este facut in colaborare cu aceste marci, dar tot de romani ar fi fost zamislit.Daca este chiar asa de proasta cum spun unii atunci de ce o cumpara nemtii? sa fim seriosi pentru strazile noastre este masina suprema in care nici nu bagi o caciula de bani pentru revizie cum ai baga intr-un bmw. M-am plimbat cu multe loganuri si daca as avea unul as fi mandru de el pentru ca este o masina noua si ne umblata prin cine stie ce locuri de nemti sau cine stie de carte cine daca ai lua o masina second hand. Eu le urez mult succes in continuare celor de la dacia si sa faca masini cat mai accesibile pentru toti romanii, ca o fac bine .
Adrian la 21 Iulie 2008, ora 08:48
De ce nu e bun Loganul: 1. La nivel de siguranta are 3 stele chinuite 2. La nivel de preturi de service este un brand pur francez (adica foarte scump) adausul de service este intre 25-350% la piese si manopera. 3. La modelul diesel garantia pentru pompa de injectie este de 60 de ZILE nu de 3 ani sau 100000 Km. 4. Calitatea vopselii si a tablariei lasa de dorit, poti lasa urme vizibile permanente "cu unghia", 4. Consumul de carburant este unul de pe vremea daciei 1310 adica foarte mare. 5. ABS-ul de pe Dacia Logan nu reactioneaza nici pe departe asa de bine ca cel de pe o Skoda sau un Hyundai adica exista in dotare si atat, nu te poti baza pe el. Motivele ar continua dar cand aud de nationalism - pentru a cumpara un produs care ... nu este bun - ma apuca rasul. Singurul motiv pentru care apreciez Logan-ul este pretul de achizitie dar acesta nu este decat o reflectare evidenta a ceea ce cumperi.
Detinator De Logan la 9 Martie 2009, ora 00:32
De ce este ok loganul. 1. Are totusi trei stele de siguranta, airbaguri. 2 La nivel de preturi in service de firma este foarte scump, ca toate serviceurile de firma. Verificati tarifele de la Porshe Nord Bucuresti sau Avia Brady la Skoda. 3. La modelul diesel nu am auzit de pompe de injectie cazute. 4. Calitatea tablei si vopselii este intr-adevar mediocra. 5. Consumul de carburant este rezonabil pentru clasa pentru care face parte. Comparati consumul real logan 1.4 cu VW Polo 1.2. Ultima e o gluma de masina si costa de usuca. 5. ABS ul de pe Logan e produs de Bosch si cred ca e destul de eficient. ABS ul te ajuta dar nu te poate salva daca conduci ca un zmeu.

Daca e sa fiu sincer, Loganul are probleme care te supara dar nu sunt grave. Adica tabla si vopseaua sunt proaste. INsonorizarea e f proasta chiar fata de Clio. Designul interior poate fi imbunatatit cu singuranta.
Dar piesele de Logan sunt foarte ok la pret daca nu le iei de la reprezentanta. Loganul e fiabil dupa 100.000 km, vorbiti cu taximetristii. E o masina solida si relativ ieftin de reparat. Daca pentru voi masina trebuie sa va coste putin si sa va duca la destinatie cu un consum civilizat, sa porneasca intotdeauna, sa nu se strice in drum, atunci e pentru voi. Daca aveti asteptari la confort ca de la masini de 20.000 euro nu veti fi multumiti. Ginditi-va bine inainte sa luati o masina la cit va costa reparatiile in service (apropos TOATE se strica), cit de fiabil e motorul ales, cit va costa impozitul si casco.
Detinator De Logan la 9 Martie 2009, ora 00:33
De ce este ok loganul. 1. Are totusi trei stele de siguranta, airbaguri. 2 La nivel de preturi in service de firma este foarte scump, ca toate serviceurile de firma. Verificati tarifele de la Porshe Nord Bucuresti sau Avia Brady la Skoda. 3. La modelul diesel nu am auzit de pompe de injectie cazute. 4. Calitatea tablei si vopselii este intr-adevar mediocra. 5. Consumul de carburant este rezonabil pentru clasa pentru care face parte. Comparati consumul real logan 1.4 cu VW Polo 1.2. Ultima e o gluma de masina si costa de usuca. 5. ABS ul de pe Logan e produs de Bosch si cred ca e destul de eficient. ABS ul te ajuta dar nu te poate salva daca conduci ca un zmeu.

Daca e sa fiu sincer, Loganul are probleme care te supara dar nu sunt grave. Adica tabla si vopseaua sunt proaste. INsonorizarea e f proasta chiar fata de Clio. Designul interior poate fi imbunatatit cu singuranta.
Dar piesele de Logan sunt foarte ok la pret daca nu le iei de la reprezentanta. Loganul e fiabil dupa 100.000 km, vorbiti cu taximetristii. E o masina solida si relativ ieftin de reparat. Daca pentru voi masina trebuie sa va coste putin si sa va duca la destinatie cu un consum civilizat, sa porneasca intotdeauna, sa nu se strice in drum, atunci e pentru voi. Daca aveti asteptari la confort ca de la masini de 20.000 euro nu veti fi multumiti. Ginditi-va bine inainte sa luati o masina la cit va costa reparatiile in service (apropos TOATE se strica), cit de fiabil e motorul ales, cit va costa impozitul si casco.

  Inapoi la articolul Dupa lansarea Loganului restilizat, Dacia aplica reduceri pentru modelul vechi

Setari Cookie-uri