Comentarii pe articolul Cele mai eficiente campanii de publicitate: Cum au fost construite povestile de Gold Effie


Etica in publicitate

Barbuta Rodica la 18 Iunie 2011, ora 11:57
Sunt sigura ca un astefel de titlu nu poate sa starneasca decat rasete "groase" din partea celor implicati in industria massmedia si publicitate
- ce e aia etica? Banu' conteaza, nu?

Campania Dedeman mi-a starnit indignarea ori de cate ori mi-au cazut ochii pe panourile lor un "umorul" cu care afirmau ca intr-o relatie de cuplu e mai important sa ai sculele potirvite pentru bricolaj. In toate acele reclame este si un mesaj care nu isi avea locul si anume - daca nu iti place relatia ta de cuplu, schimba nu numai ustensilele de bricolaj ci si partenerul. Adica, divorteaza.... si ma intreb, pe termen lung, ce efect au avut aceste mesaje "simpatice" asupra relatiei unor cupluri care aveau deja probleme. A facut cineva un studiu si asupra acestui aspect? Evident nu!

Am avut intentia sa cer CNA orpirea acestei campanii si regret ca nu am facut-o pentru ca nu stiam cine a conceput campania de publicitate. Acum stiu...
Oricum, pentru mine Dedeman reprezinta o companie capabila sa "calce peste cadavre" pentru a castiga, asa ca nu voi cumpara niciodata nimic de la ei.
E trist si faptul ca o campanie ca cea conceputa de Mc Can Ericson a avut efect si a fost si premiata.

Stim cu totii de ce si ca responsabilitatea pentru acest "succes" revine si celor care nu tin cont de nimic cand pleaca la vanatoare de faima si bani.

"Succes in continuare"

  Inapoi la articolul Cele mai eficiente campanii de publicitate: Cum au fost construite povestile de Gold Effie

Setari Cookie-uri