Comentarii pe articolul QAB investeste 3 mil. dolari in relansarea Prigat


Cu 3 milioane se pot face multe, dar...

Catalin Lascu la 21 Iulie 2008, ora 16:09
Cu 3 milioane se pot face multe, dar...
Ideea de marketing initiala este corecta, e nevoie de o relansare Prigat dupa incercarile de pozitionare usor bizare din ultimii 3-4 ani si dupa pierderea de market share in fata noilor "agresori" Pfanner, Rauch, Tymbark.
Dar am vazut azi noile ambalaje PET si sunt deja usor sceptic. Ideea de la care s-a plecat poate parea generoasa, dar designul si realizarea fizica a etichetei sunt indoielnice, duc spre B-brands (aveti grija ca folia se dezlipeste usor de pe sticla). Faceti singuri exercitiul asta in magazin - comparati noul design Prigat cu tot recentul design Tymbark Cool (care in principiu este un B-brand, nu-i asa ?)
Nu am vazut campania inca, dar daca e in aceeasi linie cu cele din ultimii 3-4 ani, cum inteleg din alt articol, scepticismul meu nu poate decat sa creasca, nu cred ca asa se construieste un brand de soft-drinks de talia Prigat.
E doar parerea mea...dar ce ma pricep eu la soft-drinks?

  Inapoi la articolul QAB investeste 3 mil. dolari in relansarea Prigat

Setari Cookie-uri