Comentarii pe articolul Coca-Cola schimba strategia de marketing pentru a economisi sute de milioane de dolari


Creste sau scade, sa intelegem si noi ?!

Roxana Carausu la 22 Iulie 2008, ora 11:20
Creste sau scade, sa intelegem si noi ?!
In primul paragraf scrie "marketing-ul va fi principalul segment afectat de aceasta taiere a costurilor", iar undeva mai tarziu "compania trebuie sa mentina o abordare disciplinata asupra marketing-ului. Aceasta presupune o usoara crestere a cheltuielilor de marketing totale fata de cheltuielile planificate".
Am o dilema, nu ma pot hotari daca asta inseamna ca o sa investeasca mai putin sau mai mult in marketing.
Si mai sunt niste lucruri pe care nu le inteleg: "Obiectivul nostru este sa reinvestim eficienta marketing-ului" (eu stiam ca profiturile se reinvestesc, nu eficienta), "relocare a fondurilor impotriva anumitor zone geografice pentru crestere" (aici chiar sunt fara cuvinte), "Compania va cauta sa reduca programele de marketing legate de imaginea consumatorului prin care a crescut utilitatea campaniilor globale". Somebody, please,(re)translate.

  Inapoi la articolul Coca-Cola schimba strategia de marketing pentru a economisi sute de milioane de dolari

Setari Cookie-uri