Comentarii pe articolul Nina Bratfalean : Lansarea unui model auto in Romania costa in medie 35.000 de euro


Maturitatea si condescendenta se capata in timp!

Ion Staniloiu la 2 Noiembrie 2007, ora 21:34
Maturitatea si condescendenta se capata in timp!
Articolul merita sa fie citit, atata timp cat avem rabdare si intelegere. Intr-o tara in care valorile materiale sunt mai presus decat valorile reale putem improsca cu noroi in orice directie. Nu vreau sa spun ca daca cineva iti da un salariu mai bun nu trebuie sa iti urmezi calea, dar de la a spune ca Porsche este ceva mai jos in dorinta unui tanar decat un BMW este o cale cam lunga. Dupa parerea mea, orice tanar care a avut posibilitatea sa stea macar langa un Porsche, orice tip, an de fabricatie sau culoare, poate sa dea la o parte ultimul model de BMW din dorintele sale. In conditiile in care un tanar face si "greseala" de a testa un Porsche, microbul este deja inoculat. Apreciez, iubesc si respect BMW de peste 30 de ani, dar de mai bine de 15 ani am condus ultimele tipuri de Audi si m-am infectat cu Porsche acum mai bine de 10 ani; credeti-ma nu se compara!
Si daca plecam de la Dacia as fi avut condescendenta de a vorbi ceva mai atent!
Florea Petrisor la 6 Noiembrie 2007, ora 20:43
Cand cumperi un PORSCHE... pe linga perfectiune cumperi atit traditie cat si istorie, lucru care nu se aplica in cazul cumpararii unei masini ca Audi,Seat ,Opel...
Maximilian Hartung la 7 Noiembrie 2007, ora 13:50
Traditie, istorie... Ce putem intelege din aceste cuvinte? Se pare c nu foarte multe atunci cand vorbim de domeniul auto. Audi nu are istorie si traditie? Poate pentru necunoscatori. Audi Va aniversa in 2009 un centenar de la existenta marcii sub actualul nume. Si nu mai punem la socoteala anii in care a activat sub denumirea Horch. Traditie? Pai daca Audi nu are in domeniul tractiunii integrale si al motorizarii TDI, atunci nimeni nu are. Sau poate trebuie sa reamintim ca sistemul quattro a revolutionat raliurile, iar astazi nimeni nu concepe o masina de raliuri fara sa se gandeasca la tractiune integrala. Iar TDI a rescris istoria cursei de la Le Mans. Audi a fost primul constructor care a castigat celebra cursa de 24 ore cu motorizare diesel.
SEAT. Iarasi nu are istorie si traditie? Ei bine, iarasi vorbim de necunoastere. Sau poate se uita ca SEAT - prin modelul SEAT 600 - a declansat revolutia automobilistica din Spania.
Iar de Opel ce sa mai vorbim. Au inceput cu masini de cusut, au trecut la biciclete - unul din fratii Opel a fost chiar mare campion in ciclism -, au continuat cu automobile propulsate de rachete...

Sa mai adaug?

  Inapoi la articolul Nina Bratfalean : Lansarea unui model auto in Romania costa in medie 35.000 de euro

Setari Cookie-uri