Comentarii pe articolul Peste 140 pasageri, afectati de intarzierea unei aeronave Wizz Air


Wizz air sucks , ANPC la fel

Catalina la 4 August 2008, ora 14:27
Wizz air sucks , ANPC la fel
Am fost in cursa Wizzair din 16 iunie. Nu am fost anuntati de nimeni despre intarzierea de 7 ore, am fost pur si simplu tratati cu fundu. Facand reclamatie la biroul de informatii al aeroportului, ni s-a spus ca reprezentantii companiei nu raspund la telefon si nu se stie nimic. Ajunsa in tara, am facut reclamatie si la opc. Rezultatul: timp de 30 zile, timpul in care trebuia sa primesc un raspuns, nu am fost contactata. Sunand la opc, o doamna foarte deranjata ca am intrerupt-o de la tigara si cafea probabil, s-a rastit la mine, tipand ca opc-ul nu poate face nimic, pentru ca compania nu are sediu pe teritotiu romanesc si ca eu trebuie sa ma adresez direct companiei. Oare chiar asa sa fie, nu exista nici o autoritate pe teritoriul romanesc care sa-i traga la raspundere? Nici pana azi nu am primit un raspuns oficial de la opc. Cei de la Wizz au scris si ei cam dupa o luna ca singurele despagubiri pe care le pot da sunt contravaloarea a ceea ce am cheltuit in aeroport, dar trebuie sa avem chiatnte! Am uitat sa zic, in aeropoort nu ni s-a oferit nici un fel de asistenta, ci doar un tichet de masa si atat. Nici pomeneala de telefoane, alternative etc. mai ales ca nici despre intarziere nu s-a suflat nimic.
Acestea fiind zise, poate are cineva o idee cum sa facem sa nu mai fim tratati ca niste gunoaie, atat de straini, dar mai ales in tara.

  Inapoi la articolul Peste 140 pasageri, afectati de intarzierea unei aeronave Wizz Air

Setari Cookie-uri