Organizatiile si brandurile sanatoase imbratiseaza schimbarea. Oamenii, timpul si identitatile unor organizatii se schimba periodic.

Brand-ul este astazi un subiect extrem de provocator si interesant, intens dezbatut în ultima vreme, un concept care este de obicei asociat cu nume mari din fiecare industrie. Cu toate definitiile actuale, multi ar sustine ca brandingul a fost definit initial prin design, prin proiectarea si implementarea identificatorilor vizuali care au stabilit proprietatea, autenticitatea si increderea brandului. Astazi, agentiile de branding si designerii necesita sa livreze servicii la o grad mai inalt si la o gama tot mai mare de clienti.

Ne confruntam cu o piata instabila, plina de provocari culturale si tehnologice. Evolutia, considerata un Milestrone, poate fi un aliat puternic pentru designeri si pentru constructorii de branduri. Cu toate acestea, daca un brand trebuie sa treaca printr-un proces de rebranding, logo-ul nu este suficient pentru schimbare, avand nevoie de mult mai mult. Astazi, companiile pun in evidenta soarta logo-urilor ilustrative asupra longevitatii stilului particular de desen pe care l-au ales.

Elementele de text sunt din ce in ce mai susceptibile, ceea ce poate reprezenta un anumit grad de reinventare al identitatii grafice. Ca niste coafuri sau outfituri, anumite elemente grafice, astazi, nu mai sunt la moda. Cand iti planifici schimbarea, angajamentul fata de un program de identitate intr-o perioada definita de timp are sens, desi programele de identitate sunt facute pentru reinventare.

Organizatiile coordoneaza deseori schimbarile de program cu evenimentele programate: o lansare de produs, o expozite comerciala, o campanie publicitara. Planurile construite pentru a evolua permit organizatiilor sa anticipeze urmatorul eveniment cu pierderi mai mici asupra schimbarilor.

Fiecare oportunitate de a mentine programul de identitate proaspat si relevant reprezinta, de asemenea, o oportunitate de a reactiona laschimbarea conditiilor de piata si de a schimba nevoile clientilor. Programele ofera spatiul necesar pentru ca o identitate sa evolueze, dar schimbarea doar de dragul schimbarii nu contribuie neaparat la o experienta mai buna a brandului, ci doar la una diferita. Proiectarea programelor dinamice necesita cunoasterea a ceea ce ar trebui sa ramana constant. Unele piete se bazeaza pe stabilitate si coerenta. Identitatea de brand reflecta si evolueaza cu nevoile clientilor.

Noile atribute ale brandului formeaza caracterul unei organizatii. Brandurile simple, indraznete si usor de identificat, poseda, astazi, o calitate atemporala, iar prin designul brandului, aduc strategia corecta la viata. Evolutia identitatii unui brand este de obicei traducerea atributelor de baza la conditiile actuale. Schimbarea este inevitabila, dar pentru un brand, trebuie sa fie si o alegere strategica. Gandeste, si apoi proiecteaza. Sursa foto https://stocksnap.io

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri