Nu mai exista o reflectie personala despre cine esti, decat pentru casa pe care o decorezi pentru tine, pentru familie sau pentru prietenii tai semnificativi. Decoratiile tale sau alegerile pentru mobilier, schemele de culori, podelele sau iluminatul fac o declaratie despre modul in care iti doresti sa iti traiesti viata si despre ce este brandul tau personal.

Mediul tau de brand include totul, de la mocheta din birou pana la imbracaminte, gadget-urile techno sau organizarea de evenimente. Fiecare decizie luata, care ar putea da altora un indiciu despre cine esti, reprezinta mediul brandului.

Un mediu de brand este mai puternic decat orice altceva, avansand in acelasi timp povestea, prezenta si vanzarile brandului. Este o oportunitate de a atrage consumatorii intr-un spatiu care, sincer, este casa ta. Brandul tau este o experienta. Indiferent de locul sau momentul in care clientul intalneste brand tau, acesta va trai o experienta. Marketingul si livrarea inteligenta determina ce fel de experienta este. Inainte de a crea un mediu de afaceri de brand, trebuie sa te decizi ce experienta ar trebui sa ofere brandul. Ai control complet asupra experientei. Iata cum sa te gandesti la asta.

Designul - Unul dintre lucrurile pe care oamenii le asociaza cu brandul nostru este designul si tehnologia cu adevarat bune. Nu este vorba doar de a iti pune numele si logo-ul pe lucruri. Este o extensie a produsului tehnic adus intr-un mediu fizic real, pentru a extinde aceleasi principii pe care le utilizezi in zona digitala, mai exact orice fel de relatie pe care o construiesti cu utilizatorul final si incerci sa extinzi aceleasi principii intr-un spatiu fizic mai mare.

Autenticitatea - Un mediu de brand trebuie sa fie mai mult decat un dialog de brand unic! Ingredientul cheie pentru atingerea acestui scop este de a infuza bucuria in munca ta de la debut incepand. Oamenii se refera la bucurie, iar elementele se conecteaza la bucurie.

Obiectivul - Daca brandul nu are culori si fonturi, atunci obiectivul unui mediu de brand nu este doar sa fie un exercitiu de design 3D, este aici pentru a iti invita clientii sau oaspetii sa realizeze ceva extraordinar. Acesta este locul in care loialitatea si conexiunile devin intr-adevar extinse si de aceea este o investitie buna pentru companii.

Daca iti doresti sa devii un brand inovator, nu crea doar un logo, realizeaza ceva care este innovator, demonstreaza si promoveaza inovatia, pe plan intern pentru tine ca si companie.

Calitatea Spatiului rezuma Calitatea Brandului - Opinia mea personala este ca atunci cand intri in spatii in care brandul este impins spre tine, devii un pic bolnav si imun, astfel incat mesajul esential se pierde. Cand o faci mai subtil si trebuie sa il cauti, ca si vizitator al acestui spatiului ai o impresie relativ mai buna.

Proiectarea pentru Impact - Exista atat de multe modalitati de a raspunde la aceasta intrebare, iar cele mai multe sunt legate de brandul pe il creezi. Dar, in ansamblu, as spune ca nu trebuie sa utilizezi intotdeauna "brandul" pentru a construi un mediu de brand. Prin aceasta, nu trebuie sa vinzi pur si simplu produse cu imagini fanteziste. Este mai important sa arati oamenilor despre ce inseamna brandul printr-o experienta relevanta directa cu tine.

Ramai echilibrat cu mesajul si experienta ta - Mediile de brand sunt avantajul final pentru companiile care inteleg valoarea de exprimare a brandurilor in tot ceea ce fac si in fiecare loc in care o fac.

In toate domeniile de activitate: educatie, sport, sanatate, arte, cultura, antreprenoriat, exista un numar tot mai mare de organizatii ce se suprapun si isi fac concurenta in privinta talentului, a finanatarii, a vizibilitatii, a succesului.

Toate procesele de brand se petrec la o scara nemaivazuta vreodata, datorita globalizarii si site-urile de socializare care au creat, intre ele, acest climat extraordinar pentru mediul brandului. Orice poate promova orice, iar brandul este mijlocul utilizat, activitatea de branding la aceasta scara este fara precedent, cu siguranta, este asa si pe parcursul meu in lumea brandingului.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri