E-commerce: retaileri offline vs. jucatori online
- Care sunt jucatorii care pornesc cu un avantaj competitiv pe Internet: retailerii offline sau jucatorii cu prezenta online?
- Care este valoarea pe care o estimati pentru piata autohtona a comertului electronic pentru 2007?
- Care este numarul de comenzi online zilnice pe siteul dvs.?
- Care este nivelul de investitii alocate pentru 2007 in platforma dvs. online?
- Care este targetul companiei pentru vanzarile in online pentru acest an?
- Cat mult va concentrati asupra distributiei in zona de online? Investitii bugetate.
- Intentionati sa dezvoltati pe termen mediu si alte branduri/proiecte in zona comertului electronic?
- Care este nivelul marjelor de profit in zona autohtona de e-commerce pentru 2007 si care sunt estimarile pentru 2010?
- Cand estimati ca vor aparea si dealurile/fuziunile interesante pe zona de e-commerce in Romania?
- Care este focusul dvs. pentru acest an : consumer vs. corporate?
3 Care este numarul de comenzi online zilnice pe siteul dvs.?
Marius Ghenea
Presedinte, PCFun
Exista variatii atat de la o luna la alta (sau in functie de diverse perioade de Sarbatori sau sezoane de vanzari) cat si in cursul saptamanii, de la o zi la alta (trend diferit de cel din retailul traditional, cu mijlocul saptamanii reprezentand tipic cele mai mari vanzari). In plus, suntem pe un val din punct de vedere al dinamicii vanzarilor (atat PCFUN ca si magazin online, cat si aceasta industrie in general), asa ca ceea ce era valabil ieri nu mai e valabil azi sau peste o saptamana. Cu structura existenta la PCFUN in acest moment, putem satisface pana la 200 comenzi zilnic.
Reprezentantii companiei
Domo,
-
Alex Stoica
Manager dol.ro, RTC
Media este de 300 de comenzi zilnic.