E-commerce: retaileri offline vs. jucatori online
- Care sunt jucatorii care pornesc cu un avantaj competitiv pe Internet: retailerii offline sau jucatorii cu prezenta online?
- Care este valoarea pe care o estimati pentru piata autohtona a comertului electronic pentru 2007?
- Care este numarul de comenzi online zilnice pe siteul dvs.?
- Care este nivelul de investitii alocate pentru 2007 in platforma dvs. online?
- Care este targetul companiei pentru vanzarile in online pentru acest an?
- Cat mult va concentrati asupra distributiei in zona de online? Investitii bugetate.
- Intentionati sa dezvoltati pe termen mediu si alte branduri/proiecte in zona comertului electronic?
- Care este nivelul marjelor de profit in zona autohtona de e-commerce pentru 2007 si care sunt estimarile pentru 2010?
- Cand estimati ca vor aparea si dealurile/fuziunile interesante pe zona de e-commerce in Romania?
- Care este focusul dvs. pentru acest an : consumer vs. corporate?
5 Care este targetul companiei pentru vanzarile in online pentru acest an?

La inceputul anului am estimat vanzari online in valoare de 7.5 milioane dolari, dar tinand cont de dinamica foarte buna a pietei in general dar si a PCFUN in mod special, in prima parte a anului, am putea revizui aceasta estimare in crestere. In primul trimestru, am depasit planul de vanzari cu ca. 15%.

Vanzarile prin www.domo.ro vor depasi in acest an 10 mil euro.

9 milioane EUR.