Care vor fi destinatiile vedeta ale acestui sezon?


9 Cum este pozitionat conceptul de all-inclusive in mentalitatea romanilor, consumatori si prestatori de servicii deopotriva?

Radu Morariu General Manager, Eximtur
Majoritatea clientilor nostri care au beneficiat de servicii de tip all-inclusive au fost incantati de facilitatile si comoditatea serviciilor. Cu siguranta tot mai multi turisti se vor indrepta spre un astfel de concept, pe fondul cresterii disponibilitatii de a calatori cu copiii. In acelasi timp prestatorii inteleg ca prin acest concept se adreseaza unui amplu segment de public cel al famiilor care incepe si in Romania sa consume cel putin o vacanta pe an.
Ana Maria Moanta Marketing Manager, Marshal Turism
All-inclusive este un concept perceput diferit de clienti, functie de tipologia lor, de necesitatile lor. Unii dintre ei isi doresc acest sistem deoarece le asigura toate serviciile, fara costuri suplimentare, fara chinul intrebarilor: Eu acum unde mananc? De unde imi cumpar apa?... Alte persoane se simt tintuite intr-un singur loc, fara posibilitate de miscare, de diversificare.
Cristina Irimia Director Marketing, J'Info Tours
All-inclusive a aparut in zone care nu ofereau in exteriorul hotelurilor shopping sau divertisment. Turistii romani au inteles acest lucru si acum solicita sau nu acest serviciu in functie de destinatie. E bine stiut ca in Spania exista all-inclusive, dar ca la moda este sa iesi sa mananci mereu in alt loc, iar hotelurile sunt in zone turistice foarte atragatoare si animate.
Alin Burcea Presedinte, Paralela 45
Conceptul all-inclusive "nu tine" in Romania - nu exista cluburi, nu exista suprafete mari, practic, nu are sens un asemenea concept.
preview intrebare
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Setari Cookie-uri