Care vor fi destinatiile vedeta ale acestui sezon?
- Ce aduce nou oferta de anul acesta in materie de vacante externe?
- In ce masura au reusit si vor reusi destinatiile exotice sa starneasca apetitul romanilor anul acesta?
- Care vor fi destinatiile vedeta ale acestui sezon?
- Cum a evoluat cererea pentru chartere in ultimul an?
- Care sunt formele de turism care domina piata autohtona in prezent si ce tendinta urmeaza acestea?
- Cum au evoluat preferintele consumatorilor romani in materie de turism in ultimii ani?
- Cu cat estimati ca va creste anul acesta cererea romanilor pentru turismul extern fata de 2006? Dar pentru cel intern?
- Care este in opinia dvs. forma de turism pe care ar trebui sa mizeze Romania in construirea brandului de tara?
- Cum este pozitionat conceptul de all-inclusive in mentalitatea romanilor, consumatori si prestatori de servicii deopotriva?
- In cat timp estimati ca va reusi litoralul romanesc sa ajunga la nivelul vecinilor nostri bulgari?
9 Cum este pozitionat conceptul de all-inclusive in mentalitatea romanilor, consumatori si prestatori de servicii deopotriva?
Radu Morariu
General Manager, Eximtur
Majoritatea clientilor nostri care au beneficiat de servicii de tip all-inclusive au fost incantati de facilitatile si comoditatea serviciilor. Cu siguranta tot mai multi turisti se vor indrepta spre un astfel de concept, pe fondul cresterii disponibilitatii de a calatori cu copiii. In acelasi timp prestatorii inteleg ca prin acest concept se adreseaza unui amplu segment de public cel al famiilor care incepe si in Romania sa consume cel putin o vacanta pe an.
Ana Maria Moanta
Marketing Manager, Marshal Turism
All-inclusive este un concept perceput diferit de clienti, functie de tipologia lor, de necesitatile lor. Unii dintre ei isi doresc acest sistem deoarece le asigura toate serviciile, fara costuri suplimentare, fara chinul intrebarilor: Eu acum unde mananc? De unde imi cumpar apa?... Alte persoane se simt tintuite intr-un singur loc, fara posibilitate de miscare, de diversificare.
Cristina Irimia
Director Marketing, J'Info Tours
All-inclusive a aparut in zone care nu ofereau in exteriorul hotelurilor shopping sau divertisment. Turistii romani au inteles acest lucru si acum solicita sau nu acest serviciu in functie de destinatie. E bine stiut ca in Spania exista all-inclusive, dar ca la moda este sa iesi sa mananci mereu in alt loc, iar hotelurile sunt in zone turistice foarte atragatoare si animate.
Alin Burcea
Presedinte, Paralela 45
Conceptul all-inclusive "nu tine" in Romania - nu exista cluburi, nu exista suprafete mari, practic, nu are sens un asemenea concept.