Cum isi aleg romanii autoturismele
In alegerea unui autoturism, cei mai multi clienti din Romania actioneaza latura rationala, mai putin pe cea emotionala, potrivit reprezentantilor celor mai importanti importatori de pe piata locala chestionati de Wall-Street. Potrivit acestora, clientii se orienteaza in special dupa pret, dotari, in special cele legate de confort, si dupa cat de bine cotat e modelul respectiv.
- Care sunt principalele 3 criterii pe care le iau in considerare romanii la alegerea unui autoturism nou?
- In ce masura ofertele speciale ale importatorilor influenteaza vanzarile ?
- In ce masura costurile de intretinere si serviciile de asistenta asigurate de dealeri determina publicul sa se orienteze catre anumite marci sau modele?
- Sunt clientii romani fideli unei anumite marci?
- Sunt constienti romanii de efectele asupra mediului in alegerea unui autoturism nou?
- Se ghideaza romanii in alegerea unui anumit model dupa recunoasterea in domeniu a acestuia?
- Ce prefera romanii, motorizarea pe benzina sau diesel?
- Cat de exigenti sunt clientii romani in alegerea optionalelor?
- Ce sfaturi ati da clientilor romani la alegerea unu autoturism nou?
1 Care sunt principalele 3 criterii pe care le iau in considerare romanii la alegerea unui autoturism nou?

Cele trei criterii principale pe care le iau in considerare romanii la alegerea unui autoturism nou sunt costurile reduse la achizitie, cat mai ergonomica si spatioasa, consumul redus de carburant.

Criteriul cel mai important este pretul sau mai bine zis bugetul maxim alocat pentru achizitionarea autoturismului. Urmeaza dotarile standard si termenul de livrare.

Clientii se orienteaza in special dupa pret, dotari, in special cele legate de confort, si dupa cat de bine cotat e modelul respectiv

Alegerea unui autoturism este o alegere personala, pentru cei mai multi clienti din Romania, actionand latura rationala si mai putin cea emotionala. Aceasta se explica prin simplul fapt ca in Romania, piata este inca ghidata de prt. In continuare, sunt foarte importante si notorietatea si popularitatea marcii precum si fidelizarea fata de marca.