Cum isi aleg romanii autoturismele


In alegerea unui autoturism, cei mai multi clienti din Romania actioneaza latura rationala, mai putin pe cea emotionala, potrivit reprezentantilor celor mai importanti importatori de pe piata locala chestionati de Wall-Street. Potrivit acestora, clientii se orienteaza in special dupa pret, dotari, in special cele legate de confort, si dupa cat de bine cotat e modelul respectiv.

2 In ce masura ofertele speciale ale importatorilor influenteaza vanzarile ?

Vlad Popescu Specialist Vanzari, AUDI
In proportie de 70-80 % vanzarile sunt influentate de promotiile Importatorilor.
Adrian Panciu Director Vanzari, Skoda
Majoritatea modelelor Skoda sunt modele de actiune. Importatorul incearca astfel sa impulsioneze vanzarile si din acest motiv peste 90% din autoturismele livrate sunt astfel de modele.
Ioana Marinescu Junior Brand Manager, Toyota
Avand in vedere importanta pretului in achizitionarea unei masini, ofertele speciale influenteaza destul de mult alegerea unei masini. Cei care sunt cel mai usor de influentat de oferte sunt clientii nehotarati, care nu stiu exact ce marca isi doresc si pentru care o oferta speciala poate atarna destul de mult.
Reprezentantii companiei Executiv, Ford
Din experienta noastra, ofertele de prt sunt foarte bine primite, fapt ce se observa si in cifrele de vanzari inregistrate post campanie, semn ca piata este inca dominate de prt.
preview intrebare
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Setari Cookie-uri