Cum isi aleg romanii autoturismele


In alegerea unui autoturism, cei mai multi clienti din Romania actioneaza latura rationala, mai putin pe cea emotionala, potrivit reprezentantilor celor mai importanti importatori de pe piata locala chestionati de Wall-Street. Potrivit acestora, clientii se orienteaza in special dupa pret, dotari, in special cele legate de confort, si dupa cat de bine cotat e modelul respectiv.

4 Sunt clientii romani fideli unei anumite marci?

Vlad Popescu Specialist Vanzari, AUDI
Da, sunt fideli in procent de 90 % daca au cumparat o anumita marca si model.
Adrian Panciu Director Vanzari, Skoda
Clientii raman fideli unei anumite marci si chiar unui anumit dealer daca serviciile post-vanzare au fost pe masura asteptarilor. Porsche Inter Auto Romania, impreuna cu importatorul Skoda pun foarte mare accent pe gradul de satisfactie al clientului tocmai pentru a spori notorietatea dealer-ului, cat si a marcii.
Ioana Marinescu Junior Brand Manager, Toyota
Sunt fideli in masura in care au fost multumimi de produsul oferit dar si de servicii (in special serviciile post-vanzare).
Reprezentantii companiei Executiv, Ford
In cazul Ford, studiile intreprinse indica foarte clar o fidelizare fata de marca in aceasta directie. O data ce un client a condus un Ford, cu siguranta tot la el va reveni.
preview intrebare
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Setari Cookie-uri