Cum vad anul 2008 cei mai importanti jucatori din training
Bancile si multinationale vor fi in 2008 cei mai mari clienti ai companiilor de training din Romania, iar cele mai solicitate programe de training vor ramane cele de leadership, potrivit managerilor din piata de profil chestionati de Wall-Street Q&A.
Un articol de Adina Vidroiu.
Un articol de Adina Vidroiu.
- Care au fost cele mai solicitate programe de catre companii in 2007?
- Care au fost clientii mari care au generat cele mai mari venituri?
- La cat se ridica suma maxima pentru derularea unui program de training in top management?
- Cat de des apeleaza companiile la programe de training?
- Cat de mult sunt dispuse companiile sa investeasca in traininguri pentru angajatii lor?
- Care este cifra de afaceri obtinuta in 2007?
- Care au fost tendintele observate pe piata de training in 2007?
- Care va fi cresterea in valoare a pietei de training in 2008?
- Care vor fi cele mai solicitate programe de training in 2008?
- Cu cat va asteptati sa creasca numarul companiilor de training pe piata anul viitor?
9 Care vor fi cele mai solicitate programe de training in 2008?

Consideram ca in 2008 cele mai solicitate programe de training vor ramane cele de leadership.

In anul 2008 invatarea experientiala va castiga teren in fata trainingului clasic. In acelasi timp, vor aparea si vor fi din ce in ce mai apreciate de clienti programe specifice industriilor in care activeaza companiile. Spre exemplu, Ascendis isi propune sa puna pe piata programe dezvoltate special pentru industria auto si pentru cea a productiei industriale.
De asemenea, ne asteptam ca si institutiile publice s inceapa sa investeasca in astfel de programe.
De asemenea, ne asteptam ca si institutiile publice s inceapa sa investeasca in astfel de programe.

Cele mai solicitate programe de training in 2008 vor fi:
- Vanzari si negociere in vanzari
- Management si leadership
- Dezvoltare echipe.
- Vanzari si negociere in vanzari
- Management si leadership
- Dezvoltare echipe.

Va continua sa creasca numarul solicitarilor pentru programe complete, care sa mentina curba de invatare ridicata si dupa interventia trainerului.
Ca directii, ma astept ca invatarea experientiala si cursurile de vanzari premium sa fie locomotive anul viitor.
Ca directii, ma astept ca invatarea experientiala si cursurile de vanzari premium sa fie locomotive anul viitor.

Dupa o diminuare in perioada 2000 2004, observam din 2006 un nou avant al programelor Open, datorita dorintei managementului companiilor de a oferi anagajatilo, odata cu programul de instruire la care acestia participa, si oportunitatea unor schimburi de experienta cu participanti de la alte companii si din alte domenii. Asa cum vedem noi, atat in varianta Open, cat si In-house, programele de abilitati manageriale si leadership sunt noua vedeta, mentinandu-se la cote inalte cererile pentru programe de vanzari si cele de teambuilding. Desi exista solicitari multe, sunt putine programe de calitate cu subiecte precum Abilitati de negociere, Abilitati de prezentare si vorbire in public, Strategic Management sau Train the Trainers.