Cum vad lanturile de cafenele dezvoltarea in provincie


Piata autohtona a cafenelelor a devenit in ultimul an extrem de atragatoare, atat pentru retelele de cafenele locale, cat si pentru marii jucatori internationali. Ce strategii vor adopta Turabo Café, Cafepedia, Gloria Jean\'s Coffees si gigantul Starbucks in extinderea la nivel national si ce sanse acorda acestia provinciei in fata Capitalei?

Un articol de Denisa Apostol.

3 Cat de bine sunt primite lanturile mari de cafenele in provincie?

Tudor Niculescu Director General, Turabo Caf
In ceea ce ne priveste, rezultatele financiare din ultima perioada ne fac sa credem ca sunt primite foarte bine.
Radu Marinescu General Manager, Gloria Jean's Coffees
In prezent, in afara de Cluj, nu am cunostinta de existenta unor mari lanturi de cafenele in provincie, insa, pot spune ca in ceea ce priveste conceptul brand-ului nostru, si anume self service-take away, exista o anumita reticenta, legata evident, de sistemul de servire, de preturi si de servirea in paharele de unica folosinta.
Catalin Mahu Director General, Cafepedia
Suficient de bine, se considera ca aduc un anume fel de a face lucrurile, un know-how din Bucuresti.
Viorel Stoiean District Manager, Starbucks
Am analizat cu atentie piata inainte de a deschide locatia Starbucks din Cluj si am descoperit aici oameni care cunosteau cafenelele Starbucks din calatoriile lor in strainatate sau care auzisera despre lansarea Starbucks in Bucuresti si isi doreau sa incerce cafeaua si produsele noastre. Dupa cum am mai spus cu alte ocazii, suntem incantati sa fim parte a pietei cafenelelor din Romania si ne bucura faptul ca am fost foarte bine primiti de romani.

preview intrebare
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Setari Cookie-uri