Cum vad lanturile de cafenele dezvoltarea in provincie


Piata autohtona a cafenelelor a devenit in ultimul an extrem de atragatoare, atat pentru retelele de cafenele locale, cat si pentru marii jucatori internationali. Ce strategii vor adopta Turabo Café, Cafepedia, Gloria Jean\'s Coffees si gigantul Starbucks in extinderea la nivel national si ce sanse acorda acestia provinciei in fata Capitalei?

Un articol de Denisa Apostol.

5 Cat ati investit, in medie, intr-o cafenea din provincie? Exista diferente fata de primele locatii deschise in Bucuresti?

Tudor Niculescu Director General, Turabo Caf
Investitia medie este de 100.000 -150.000 de euro per cafenea, indiferent daca este vorba de una in Bucuresti sau provincie.

Radu Marinescu General Manager, Gloria Jean's Coffees
In Romania, indiferent de orasul in care se deschide o cafenea Gloria Jean's Coffees, costul investitiei este acelasi - 160.000 euro.
Catalin Mahu Director General, Cafepedia
Astazi nu mai poti sa spui ca provincia e mai ieftina decat Bucurestiul. Cred ca nu mai poti face un restaurant sub 200.000-250.000 de euro si o cafenea sub 100.000 de euro. In cazul nostru, sunt doar costuri suplimentare cu oamenii pe care ii aducem din Bucuresti (n.r pentru La Mama din Mamaia)
Viorel Stoiean District Manager, Starbucks
-
preview intrebare
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Setari Cookie-uri