Cum vad lanturile de cafenele dezvoltarea in provincie


Piata autohtona a cafenelelor a devenit in ultimul an extrem de atragatoare, atat pentru retelele de cafenele locale, cat si pentru marii jucatori internationali. Ce strategii vor adopta Turabo Café, Cafepedia, Gloria Jean\'s Coffees si gigantul Starbucks in extinderea la nivel national si ce sanse acorda acestia provinciei in fata Capitalei?

Un articol de Denisa Apostol.

8 Care sunt cele mai atractive regiuni ale tarii in care doriti sa investiti in intervalul urmator?

Tudor Niculescu Director General, Turabo Caf
Avem un numar de 30 de cafenele pe intreg cuprinsul tarii si tocmai din acest motiv nu suntem interesati in mod direct de o anumita zona.
Radu Marinescu General Manager, Gloria Jean's Coffees
Zone cu potential financiar ridicat unde sa fie investitori interesati sa cumpere franciza.
Catalin Mahu Director General, Cafepedia
In principal orasele mari, insa nici un dezvoltator nu deschide dupa cum vrea el. Deschid unde pot, unde gasesc.
Viorel Stoiean District Manager, Starbucks
Dupa cum spuneam, incercam sa ajungem acolo unde clientii nostri isi doresc sa fim, sunt deschisi noilor oportunitati, prin urmare analizam in mod constant piata pentru a putea profita de cele mai bune ocazii pentru clientii nostri si pentru noi, atunci cand acestea apar. Nu ne stabilim obiective specifice, pentru ca preferam sa deschidem fiecare cafenea la momentul potrivit. Dar speram sa inauguram mai multe locatii in lunile urmatoare.

Va putem spune insa ca primavara aceasta va mai fi deschisa o locatie Starbucks in Bucuresti, in Baneasa Shopping Center.
preview intrebare
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Setari Cookie-uri