Cum vad lanturile de cafenele dezvoltarea in provincie


Piata autohtona a cafenelelor a devenit in ultimul an extrem de atragatoare, atat pentru retelele de cafenele locale, cat si pentru marii jucatori internationali. Ce strategii vor adopta Turabo Café, Cafepedia, Gloria Jean\'s Coffees si gigantul Starbucks in extinderea la nivel national si ce sanse acorda acestia provinciei in fata Capitalei?

Un articol de Denisa Apostol.

9 Ce strategie de combatere a concurentei locale adoptati in provincie? Dar in Bucuresti?

Tudor Niculescu Director General, Turabo Caf
Si in provincie, ca si in Bucuresti, incercam sa mentinem aceleasi standarde cu care ne-am obisnuit clientii. Turabo Caf este acum un brand puternic si nu trebuie decat sa-l mentinem pe aceasta linie ascendenta.

Radu Marinescu General Manager, Gloria Jean's Coffees
Strategia este una singura: calitatea produselor si a serviciilor.
Catalin Mahu Director General, Cafepedia
Nu exista concurenta. Un restaurant sau o cafenea plina e un restaurant sau o cafenea care are si mese goale. O cafenea noua nu e concurenta, ci creeaza piata noua.
Viorel Stoiean District Manager, Starbucks
Starbucks respecta cultura cafelei din Romania si credem ca putem veni in completarea acesteia prin experienta unica oferita de cafenelele Starbucks. Consideram ca exista loc pe piata pentru competitie, iar existenta competitiei va aduce cu siguranta o multime de beneficii consumatorilor, iar acesta ar trebui sa fie principalul obiectiv al fiecarui jucator de pe aceasta piata.

Cat despre abordarea noastra, Starbucks nu este doar o cafenea. Este locul in care consumatorii pot petrece momente placute savurand o cafea de cea mai buna calitate impreuna cu un desert special. La Starbucks poti veni cand ai o intalnire cu un partener de afaceri sau cand vrei sa te relaxezi cu prietenii sau familia.

Ceea ce ne-a facut cunoscuti este Experienta Starbucks, iar cand consumatorii intra intr-una dintre cafenelele noastre cauta acele elemente care redau aceasta experienta, respectiv serviciul ireprosabil, produsele de inalta calitate si cel de-Al Treilea Loc de care oamenii se pot bucura intre casa si serviciu.

Un alt element important este legatura dintre parteneri (angajati) si consumatori. De asemenea, o particularitate Starbucks este dorinta de a contribui in mod activ la viata comunitatilor in care ne desfasuram activitatea.

preview intrebare
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Setari Cookie-uri