Q&A: Cum acorda companiile sponsorizari


Pentru majoritatea ONG-urilor, banii oferiti de companii reprezinta unica sansa de a-si realiza proiectele. Am invitat 5 responsabili din companii cu experienta in acordarea sponsorizarilor sa ne spuna cum decid ce proiecte merita finantate. De asemenea, ei dezvaluie asteptarile pe care le au de la un ONG, din momentul solicitarii unei sponsorizari, pana dupa incheierea proiectului.

Interviurile au fost realizate pentru www.responsabilitatesociala.ro.

3 Reputatia unui ONG este importanta in decizia de a intra sau nu intr-un parteneriat? Ce inseamna "eputatie buna" in cazul unui ONG?

Anca Rarau Director Marketing si Comunicare, Banca Transilvania
Reputatia unui ONG este foarte importanta pentru demararea si derularea unui parteneriat. Este vorba de o asociere de branduri, pentru a face o promisiune si pentru a veni cu solutii. Reputatie buna inseamna corectitudine, implicare, sa puna suflet in ceea ce fac, un brand despre care lumea vorbeste si il apreciaza.
Mihaela Burada Director Adjunct Comunicare, BRD-Groupe Socit Gnrale
Evident, este foarte important ca ONG-ul cu care intram intr-un parteneriat sa aiba referinte bune. Experienta in organizarea de actiuni similare care au fost finalizate cu succes este chiar unul din criteriile noastre de evaluare.

O reputatie buna se dobandeste in timp si se creaza treptat-treptat, prin ducerea la bun sfarsit a parteneriatelor semnate in cadrul derularii proiectelor, atat cu sponsorii cat si cu autoritatile de stat sau cu alte ONG-uri.
Anca Teiosanu PR Specialist, Orange Romania
Mai curand, as spune ca nu doar reputatia ci si experienta unui ONG sunt deopotriva importante. In acelasi timp, as spune ca noi suntem extrem de interesati si orientati catre proiecte si nu catre anumite organizatii. Am colaborat pana acum atat cu organizatii internationale pe proiecte mari de anvergura, cat si cu fundatii sau organizatii locale mici, dar foarte dedicate proiectelor pe care le desfasoara, iar rezultatele au fost foarte bune.
Bogdan Arnautu Sef Departament Comunicare, Carpatcement Holding
Reputatie buna in cazul unui ONG inseamna ca acesta sa fie cunoscut si recunoscut deopotriva de societatea civila si de administratia publica centrala si locala. Sa aiba referinte bune proiecte derulate cu succes si avand impact la nivelul comunitatii. Sa manifeste integritate profesionala si capacitatea de a mobiliza resurse suplimentare, daca este cazul. Sa faca ceea ce spune ca poate face in mod regulat si sistematic, la timp, cu bani cat mai putini si cu un impact considerabil.

In cazul ONG-urilor sau al partenerilor nostri din piata sau din zona administrativa, urmarim sa avem colaborari de durata, bazate pe o strategie si o viziune comuna, pe etica si respect reciproc.
Anca Nuta Head of Events, CSR & Cultural Sponsorships, UniCredit Tiriac Bank
Mai curand, as spune ca nu doar reputatia ci si experienta unui ONG sunt deopotriva importante. In acelasi timp, as spune ca noi suntem extrem de interesati si orientati catre proiecte si nu catre anumite organizatii. Am colaborat pana acum atat cu organizatii internationale pe proiecte mari de anvergura, cat si cu fundatii sau organizatii locale mici, dar foarte dedicate proiectelor pe care le desfasoara, iar rezultatele au fost foarte bune.
preview intrebare
1
2
3
4
5
6
Setari Cookie-uri