Q&A: Cum acorda companiile sponsorizari


Pentru majoritatea ONG-urilor, banii oferiti de companii reprezinta unica sansa de a-si realiza proiectele. Am invitat 5 responsabili din companii cu experienta in acordarea sponsorizarilor sa ne spuna cum decid ce proiecte merita finantate. De asemenea, ei dezvaluie asteptarile pe care le au de la un ONG, din momentul solicitarii unei sponsorizari, pana dupa incheierea proiectului.

Interviurile au fost realizate pentru www.responsabilitatesociala.ro.

5 Ce greseli trebuie sa evite un ONG, din momentul in care solicita o sponsorizare, pana dupa incheierea proiectului?

Anca Rarau Director Marketing si Comunicare, Banca Transilvania
Nu as incepe un demers prohibitiv. De aceea, mi-as exprima opinia doar referindu-ma la succesul derularii unui proiect, care tine in general de: respectarea strategiei trasate pentru un anumit proiect, folosirea banilor in mod eficient, transparenta, oferirea de feedback inclusiv companiei de la care a obtinut fondurile, comunicarea deschisa si bilaterala, dar si evaluarea continua a mersului lucrurilor.
Mihaela Burada Director Adjunct Comunicare, BRD-Groupe Socit Gnrale
Este important ca organizatia si proiectul sa respecte conditiile de eligibilitate si sa respecte planul de actiune propus. Transparenta in comunicarea rezultatelor partiale sau finale este de asemenea extrem de importanta, pentru ca ne dorim sa avem un dialog continuu cu ONG-ul partener.

Suntem mereu deschisi sa ne implicam mai mult decat financiar si sa dezvoltam orice parteneriat incheiat, organizand noi actiuni de voluntariat pentru colegii nostri.

Sigur ca punctul cheie este comunicarea.
Anca Teiosanu PR Specialist, Orange Romania
In primul rand, solicitarea trebuie sa vina pentru un proiect punctual, sa fie bine documentata, sa aiba un buget estimativ cat mai clar si transparent si un timp de desfasurare cu o planificare realista.
Bogdan Arnautu Sef Departament Comunicare, Carpatcement Holding
Cred ca este important ca un ONG, inainte sa ne trimita o cerere de sponsorizare sau o propunere de parteneriat, sa se informeze despre strategia companiei noastre in domeniul CSR, despre proiectele in care ne implicam, sa studieze criteriile de eligibilitate ale proiectelor din ghidul se sponsorizari. Toate aceste informatii sunt publice si usor accesibile pe site-ul companiei.
Anca Nuta Head of Events, CSR & Cultural Sponsorships, UniCredit Tiriac Bank
In primul rand, solicitarea trebuie sa vina pentru un proiect punctual, sa fie bine documentata, sa aiba un buget estimativ cat mai clar si transparent si un timp de desfasurare cu o planificare realista.
preview intrebare
1
2
3
4
5
6
Setari Cookie-uri