Q&A: Ce spun directorii de marketing din banci despre social media si bugete
Dupa o perioada de precautie la debutul crizei, bancile au reinceput sa comunice si sa lanseze noi oferte. Despre importanta social media, bugetul de comunicare si promovarea creditelor, intr-un dialog cu directorii de marketing a patru banci de pe piata locala.
- Care sunt principalele schimbari pe care le-ati adus strategiei de marketing in ultimul an?
- Cat de activa e banca pe care o reprezentati in retelele sociale si ce planuri aveti in zona asta?
- Cum a variat bugetul de marketing al bancii in 2010 comparativ cu anul trecut?
- Cu ce agentii de media si publicitate colaborati si cum s-a schimbat relatia cu ele in ultimul an?
- Cum promovati creditele in aceasta perioada?
3 Cum a variat bugetul de marketing al bancii in 2010 comparativ cu anul trecut?
Philippe Lelarge
Director de Strategie si Marketing, BRD-Groupe Societe Generale
Istoric vorbind, BRD are bugete de marketing moderate, pentru ca noi consideram ca cel mai important instrument de marketing este reteaua noastra de agentii.
Totusi, conform strategiei noastre evocate mai sus, bugetul nostru de marketing este in crestere in acest an, ceea ce ne permite sa avem o prezenta media diversificata (TV, presa, radio, on-line).
Totusi, conform strategiei noastre evocate mai sus, bugetul nostru de marketing este in crestere in acest an, ceea ce ne permite sa avem o prezenta media diversificata (TV, presa, radio, on-line).
Anca Rarau
Director Marketing si Comunicare, Banca Transilvania
Bugetul de marketing se pliaza si raspunde obiectivelor ambitioase pe care le avem in 2010.
Daniel Pana
Director de Marketing, BCR
Bugetul de marketing a urmarit conditiile pietei, deci o scadere a acestuia a fost de inteles.
Diana Misa
Director Marketing, OTP Bank Romania
Din fericire, 2010 nu a adus variatii in bugetul dedicat activitatilor de marketing. Prin urmare, ne incadram in aceleasi linii bugetare alocate si in 2009.