Q&A: Din ce au facut bani trainerii in prima parte din 2010?


Companiile care au cheltuit bani pe training anul viitor par sa fie clientii principali ai furnizorilor de servicii profesionale si la inceput de 2010.

5 Daca s-ar intampla ca firma de training sa ramana cu un singur trainer, care ar fi profilul acestuia?

Viorel Panaite partener, Human Invest
O persoana cu experienta, atat ca trainer, cat si pe aria sa de expertiza. Faptul ca ai lucrat inainte in domeniul pe care faci training te ajuta sa intelegi mai bine provocarile participantilor si in acelasi timp iti permite sa folosesti exemple si situatii din propria ta experienta cu care participantii pot relationa.

Un alt aspect important este interesul pentru dezvoltarea permanenta. O provocare, o dificultate sau o transformare personala majora sunt indispensabile pentru credibilitatea individuala, pentru intelegerea proceselor de invatare si dezvoltare ale participantilor sau ale celor din proiectele de consultanta. In acelasi timp, trebuie sa iti exersezi constant, intr-un proces formal, abilitatile de trainer / facilitator si sa fii la curent cu noutatile aparute in domeniul tau pentru a fi performant si pentru a oferi clientului programe de calitate.

Nu in ultimul rand, abilitatile interpersonale sunt foarte importante. Modul in care interactionezi cu participantii, cat de eficient reusesti sa transmiti mesajele esentiale si capacitatea de a intelege provocarile clientului si de a adapta solutiile tale la aceste nevoi.
Lucian Mihai managing partner, Interact
Experienta mare, preferabil in industrii diferite si functiuni diferite, astfel incat sa poata impartasi din experienta sa; flexibilitate pentru a putea raspunde unor nevoi / intrebari foarte variate ale participantilor.
Andrei Gosu director general, Ascendis Consulting
Acest lucru nu se poate intampla. Suntem construiti ca o firma mare. Ascendis nu are cum sa supravietuiasca cu mai putin de 15 traineri. Dar ca sa intru un pic in jocul dumneavoastra, profilul trainerul despre care vorbiti ar fi profilul oricaruia dintre trainerii actuali Ascendis. Cine a rezistat in training in 2009 poate rezista in orice an.
Adrian Florea managing partner, Trend Consult
Trainerul ideal ar trebui sa aiba experienta de management, sa fie expansiv si energetic, sa fie un foarte bun ascultator, capabil să inteleaga nevoile clientului si ale participantului la curs, sa fie coerent si sa aiba simtul umorului
preview intrebare
1
2
3
4
5
6
Setari Cookie-uri