Q&A: Ce aduce toamna in online-ul romanesc


Cu un peisaj promitator in prima jumatate a acestui an, reprezentantii mediului online din Romania privesc acum catre lunile care au mai ramas pana la finalul lui 2010 si afirma la unison ca va fi o perioada efervestecenta, dar interesanta, in timpul careia in mod sigur nu vor avea timp sa se plictiseasca.

5 5. Din zona caror companii va veni cea mai intensa comunicare online?

Cristian Costache head of digital, Aegis Media
Depinde mult de ceea ce se intampla in general in .ro. Poate o sa vedem o revenire a bancilor in topul comunicarii daca se reporneste crediatea. Mai cred ca FMCG-ul ar mai fi un candidat pentru digital pentru ca in ulimii ani nu toti au avut o strategie clara de online.
Laurentiu Pop deputy managing director, Httpool Romania
A acelorasi companii care au investit constant si pana acum: telecom, banking, FMCG. Iar in a doua parte a anului ma astept ca lansarea unor noi site-uri sau dorinta magazinelor online de a vinde cat mai mult sa aiba o influenta in bugetele total cheltuite.
Calin Rotarus managing director, ARBOinteractive
FMCG.
Laurentiu Dumitrescu managing partner, Digital Star
Ne asteptam ca unul dintre pionierii in mediul online, telecomul, sa continue comunicarea digitala cel putin cu aceeasi intensitate.

De asemenea, domeniul auto pare a da semne de revenire.

Tot la fel, FMCG-ul - care pana nu demult avea cele mai mici procente din bugete dedicate online-ului, incepe sa aloce mai multi bani acestui mediu.

Va fi interesant de urmarit si evolutia institutiilor bancare in mediul online; daca la inceputul anului observam o intensificare a eforturilor de comunicare digitala, asteptam sa vedem daca evolutia economica va inversa trendul crescator.

Insa o crestere spectaluoasa ar putea-o avea bugetele societatilor de asigurari care isi doresc sa atraga cat mai multe polite de asigurare obligatorie a locuintei. In cazul acestei categorii de produse, Internetul poate face diferenta intre liderul de piata si followers. Cine va oferi consumatorilor posibilitatea de a incheia o polita de asigurare pe Internet, pe langa comunicarea in mediile traditionale, va fi marele castigator.
Mihai Seceleanu managing director, Internetcorp
FMCG, banking, auto - ca de obicei.
Irina Morosanu business affairs manager, F5
Companiile de telefonie, FMCG-ul, sistemul bancar si de asigurari sunt principalii clienti de publicitate pe zona de online si se vor mentine si in aceasta toamna.
preview intrebare
1
2
3
4
5
6
7
8
Setari Cookie-uri