De la prietenie la afacere: Cum sa-ti deschizi un brand de haine


De la prietenie la afacere: Cum sa-ti deschizi un brand de haine


BUGET
AFACERE

50 €


TIMP
NECESAR

8 luni


RECUPERARE
INVESTITIE

48 luni

Alfa cum poti sa-ti deschizi un o afacere cu imbracaminte.

 Pe Anca Balas si Ecaterina Nicolescu le leaga o prietenie de un sfert de secol, iar de-a lungul anilor, in prietenia lor si-au facut loc si afacerile. Business-ul a fost pus pe picioare in plina pandemie de COVID-19. Asa s-a nascut Atelier Bolero, un brand de haine cu o pozitionare medium plus, in mare parte cu tinute casual, dedicate femeilor din corporatii.
 
Prima colectie marca Atelier Bolero a fost pregatita in a doua jumatate a anului 2019 si a constat in tinute office. Lansarea magazinului online si a primei colectii a avut loc in luna februarie 2020, iar la scurt timp a inceput starea de urgenta.
 
In pandemie, procesul de creatie a fost mult incetinit, iar perioada de lockdown si de restrictii a influentat semnificativ preferintele vestimentare, precum si comportamentul de consum.
 
Investitia initiala in business a fost de 50.000 de euro si a constat in utilaje, tesaturi, dar si manopera pe care au platit-o colaboratorilor care au realizat produsele. O parte din bani au fost directionati si catre shooting-uri de produs si campaniile de promovare.
 
Cel mai vandut produs de la Atelier Bolero este T-shirt-ul Manufacturat, o creatie realizata pe o baza de tricou simplu, urban, pe care s-a intervenit manual, in modalitati grafice complexe, cu fire metalice aurii sau argintii. Tehnica de coasere si apoi de a blazona este specifica brandului Atelier Bolero.
De ce ai nevoie pentru a incepe aceasta afacere:

*NOTA: prezenta lista este orientativa si poate suferi in timp modificari de continut. Pentru acestea Wall-Street.ro declina orice responsabilitate.

  • utiliaje, tesaturi, manopera
Compara

Acasa | Cauta idei | Povestea ta

Copyright Wall-Street.ro 2015. Toate drepturile rezervate.
Termeni si conditii | Acord confidentialitate

Setari Cookie-uri