Mercedes-Benz Collision Prevention Assist

Mercedes-Benz Collision Prevention AssistMercedes-Benz Collision Prevention Assist este gandit sa previna coliziuni la viteze intre 30 km/h si 250 km/h.

Sistemul are doua functii principale, de a avertiza o coliziune si de a frana progresiv pentru a evita un accident cu masina din fata. Un radar monitorizeaza zona din fata masinii pe o distanta de 80 de metri.

Opel Adaptive Forward Lighting (AFL)

Opel Adaptive Forward Lighting (AFL)Opel Adaptive Forward Lighting (AFL) ofera iluminare in curbe, sistemul este foarte eficient pentru evitarea accidentelor cu pietoni si biciclisti.


Ford Active City Stop

Ford Active City StopFord Active City Stop este un sistem care previne accidentele la viteze mici, sub 30 km/h. Un senzor amplasat in parbriz monitorizeaza zona din fata masinii pe o distanta de 7,6 metri. Daca este detectat un vehicul care incetineste in fata masinii sau stationeaza, franele sunt actionate, concomitent cu reducerea puterii vehiculului.


Infiniti Lane Departure Prevention

Infiniti Lane Departure PreventionInfiniti Lane Departure Prevention (LDP) este un sistem cu o camera amplasata in partea de sus a parbrizului care avertizeaza soferul printr-un semnal sonor si un semnal iluminos in bord ca a depasit marcajul soselei. In acelasi timp, traiectoria masinii este corectata prin franare. Sistemul nu functioneaza in oras sau la viteze sub 70 km/h.


Ford Lane Keeping Aid

Ford Lane Keeping AidFord Lane Keeping Aid foloseste o camera amplasata in parbriz care monitorizeaza marcajele de pe sosea. Sistemul corecteaza usor directia pentru a tine masina intre benzi. Daca masina incalca o linie volanul incepe sa vibreze.

Sistemul functioneaza la o viteza de peste 65 km/h si te asista doar pe autostrazi, nu si in orase.

Volkswagen City Emergency Brake

Volkswagen City Emergency BrakeVolkswagen City Emergency Brake este un sistem care ajuta soferul sa nu faca accidente la viteza mica, intre 5km/h si 30 km/h.

Sistemul monitorizeaza zona din fata masinii pe o distanta de 10 metri si este pregatit sa franeze daca soferul nu o face la timp.

Ford Driver Alert

Ford Driver AlertFord Driver Alert este un sistem care utilizeaza o camera pentru a monitoriza pozitia vehiculului pe banda de rulare si calculeaza nivelul de atentie al soferului. Daca acesta scade sub o anumita valoare, vehiculul va emite un avertisment vizual si sonor.

Mercedes-Benz Attention Assist

Mercedes-Benz Attention AssistMercedes-Benz Attention Assist avertizeaza soferul ca este obosit si trebuie sa faca o pauza, printr-o ceasca de cafea afisata la bord si un ton. Sistemul isi da seama ca soferul este adormit prin corectarile de directie pe care le face, incercand sa mentina masina pe banda sa.

La viteze intre 80 km/h si 180 km/h sistemul identifica un model de directie caracteristica soferilor somnorosi.

Mazda Rear Vehicle Monitoring system

Mazda Rear Vehicle Monitoring systemMazda Rear Vehicle Monitoring system (RVM) este un sistem care te ajuta sa schimbi banda in siguranta, prin doi senzori radar amplasati pe fiecare parte a masinii in bara spate care masoara distanta si viteza vehiculelor din jur.

La viteze de peste 60 kilometri pe ora, sistemul va alerta soferul in cazul in care un alt vehicul se apropie rapid din spatele masinii. Un indicator luminos se va aprinde in oglinda laterala, iar daca soferul pune semnal pentru schimbarea benzii indicatorul luminos va incepe sa clipeasca si va da semnale sonore.

Ford Forward Alert

Ford Forward AlertFord Forward Alert este un sistem de avertizare inainte de coliziune, inclusiv atenuarea coliziunii prin franare.

La viteze intre 7 kilometri pe ora si 180 kilometri pe ora, radarul scaneaza obstacolele reflectorizante pe o distanta de 200 metri. Cu doua secunde si jumatate inainte de impact, soferul este atentionat de un potential pericol.