Peugeot 308
Urmasul lui 307, arata exact asa cum v-ati astepta, facand un exercitiu de imaginatie care sa includa aspectul modelului anterior si noile tendinte de design regasite la modelele 207 si 407. Partea frontala a preluat “nasul” lui 207, mai bine profilat de data asta, si proiectoarele de la 407, toate incadrand grila, care defineste identitatea de marca a producatorului francez.
Partea posterioara a modelului pare inspirata de Renault Megane, datorita linie portbagajului asemanatoare. Ca si generatia precedenta, noul model va fi disponibil in doua versiuni de caroserie, cu 3 si 5 usi.
Sub capota, fata de versiune precedenta, vor fi disponibile noile propulsoare produse in colaborare cu BMW si disponibile si pentru Mini, si anume doua pe benzina de 1.6 litri si un diesel cu aceeasi capacitate. Sistemul stop-start al motorului, atat de util in traficul urban, va fi oferit ca optional
Interiorul lui 308 a suferit modificari, bordul este restilizat avand aeratoare rotunde, in genul celor de la Audi TT, iar comenzile sistemului de ventilare au fost regandite. Producatorul francez anunta si o imbunatatie a materialelor folosite, saltul calitativ fata de de 307 fiind evident.
Peugeot va prezenta la Frankfurt si un concept-coupe derivat din 308, denumit 308 RC Z, prototip ce ar putea prefata un viitor rival pentru Audi TT. Caroseria coupe-ului va fi construita din fibra de carbon si aluminiu, iar sub capota se va regasi un propulsor de 1.6 litri turbo, capabil sa dezvolte 218 cai.
Inapoi la articol