1 / 8

90% din recrutare s-a mutat in online

"Daca in 2005 mai existau companii care sa publice anunturi de recrutare in ziare de profil sau candidati care cautau locurile de munca prin intermediul aceleiasi surse, in ultimii ani lucrurile s-au schimbat radical, mediul online fiind folosit aproape exclusiv in procesul de recrutare: companii ce publica anunturile doar pe site-urile specializate si candidati ce isi inregistreaza cv-urile online pentru a putea aplica cu usurinta la cat mai multe job-uri sau pentru a fi gasiti in baza de date", spune Laura Chilom, HR consultant in cadrul site-ului de recrutare eJobs.

In 2005 caile preferate pentru recrutare erau baza de date proprie a companiei sau a agentiilor de recrutare, anuntul de angajare pe internet, anunturile din presa sau publicatiile de profil sau head huntingul, spune de Adela Grama, HR Manager la BestJobs.

"In 2012 se observa un nou trend in recrutare, social recruiting-ul, datorita aparitiei social media. Social media devine foarte importanta pentru recrutare pentru ca are o acoperire foarte mare, pentru ca creste sansele de a ajunge la candidatii potentiali sau pasivi, motiv pentru care am lansat unele facilitati si servicii BestJobs destinate atat candidatilor, cat si angajatorilor (Facebook conect, Promovare job pe Facebook)", spune Grama.


Sursa foto: freedigitalphotos.net

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri