Abilitati de comunicare

Abilitati de comunicare"Printre cele mai importante calitati pe care le cautam la un angajat se numara comunicarea si relationarea corecta, concisa si concreta, cu exemple din experienta anterioara", a declarat Crina Ilie, HR Director in cadrul operatorului medical privat Regina Maria.


Sursa foto: freedigitalphotos.net

Flexibilitate

Flexibilitate"Nu ma intereseaza numai capacitatea unui candidat de a face fata pozitiei: caut talente, persoane capabile da promoveze sau sa-si diversifice aria de competenta. (...) Este mult mai usor sa oferi unui angajat instruire pentru a-i completa cunostinte sau pentru a-l ajuta sa-si dezvolte aptitudini decat sa incerci sa acomodezi persoane a caror atitudine nu este compatibila cu cultura organizationala", spune Ana Glavce, manager de resurse umane in cadrul companiei de curiera TNT Express Romania.

Sursa foto: flickr.com

Profesionalism

Profesionalism"Existenta unei baze de cunostinte si o experiente solida, cu fir rosu, in care experientele si aptitudinile s-au acumulat, exersat si consolidat suficient, alaturi de preocuparea de a studia si a se dezvolta in profesia aleasa", reprezinta de asemenea un plus al candidatului care este in cautarea unui loc de munca, potrivit reprezentantului Regina Maria.


Sursa foto: freedigitalphotos.net


Creativitate

Creativitate"Creativitatea ocupa un rol important, oferindu-i unui angajat capacitatea de a gasi/dezvolta solutii pentru probleme mai vechi sau mai noi, de a imbunatati chiar si cele mai trainice procese si a ajuta astfel la cresterea eficientei care se poate traduce chiar printr-un avantaj fata de concurenta", spune Monica Botocan, director de resurse umane al companiei farmaceutice MSD Romania.

Sursa foto: freedigitalphotos.net

Entuziasm si responsabilitate

Entuziasm si responsabilitate"Implicarea in munca, atentia la resursele folosite si gestionarea lor judicioasa, focus pe calitatea muncii depuse si rezultate, nu pe efort si executie mecanica a unor sarcini" sunt elemente extrem de importante de care are nevoie o persoana care isi doreste un loc de munca care sa ii aduca satisfactie, spune Crina Ilie, HR Director la Regina Maria.


Sursa foto: flickr.com

Capacitate de adaptare

Capacitate de adaptare"Indiferent ca vorbim despre restructurari, fuziuni, modificare a portofoliului unei companii sau creare de noi roluri intr-o companie, capacitatea de adaptare a unui angajat este esentiala pentru a face fata provocarilor si a ajuta compania sa treaca cu succes prin aceste incercari", considera reprezentantul MSD.

Sursa foto: flickr.com

Realism

Realism"Conectarea la realitatea organizatiei, a mediului de business, si o atitudine de parteneriat cu angajatorul" - toate acestea sunt esentiale pentru a deveni un angajat bun in orice companie, sustine directorul de resurse umane al operatorului Regina Maria.


Sursa foto: flickr.com