Inveti sa faci management de proiect

Inveti sa faci management de proiectVizitele pe care le faci in calitate de mystery shopper necesita multa pregatire, planificare atenta, ceea ce inseamna ca practic ai astfel posibilitatea sa inveti sa faci management de proiect.

Sursa foto: freedigitalphotos.net

Afli informatii despre o gama larga de domenii

Afli informatii despre o gama larga de domeniiFacand vizite sub acoperire, in cadrul actiunilor de mystery shopping, inveti multe lucruri despre foarte multe domenii, afli cum functioneaza acestea si ce este important.

Sursa foto: freedigitalphotos.net

Esti la curent cu preturile si promotiile din piata

Esti la curent cu preturile si promotiile din piataVizitand unitati din diverse domenii, deruland activitatea de mistery shopper devii foarte informat privind ofertele si preturile din toate domeniile, cunosti ursele si poti alege mai bine atunci cand planuiesti sa achizitionezi chiar tu un produs.


Sursa foto: freedigitalphotos.net

Este un job care nu presupune efort fizic

Este un job care nu presupune efort fizicDin punct de vedere al efortului depus, activitatea de mystery shopping este o munca usoara si placuta, care iti ofera oportunitatea sa vizitezi locuri si interactionezi cu oameni.

Sursa foto: freedigitalphotos.net

Ai program flexibil

Ai program flexibilIn derularea activitatii de mystery shopper, ai sansa sa accepti misiuni cand vrei tu, atunci cand timpul iti permite, beneficiind astfel de un program flexibil.


Sursa foto: freedigitalphotos.net

Iti completezi veniturile in timpul liber

Iti completezi veniturile in timpul liberDaca ai un loc de munca, esti somer sau esti in concediu de crestere a copilului, iti poti completa veniturile in timpul liber facand parte din activitati de mystery shopping.

Iti poti asigura traiul zilnic din mystery shoppping

Iti poti asigura traiul zilnic din mystery shopppingDaca lucrezi bine, primesti mai multe comenzi, si poti ajunge sa traiesti bine doar din activitatea de mystery shopping si in acelasi timp vei avea si mai mult timp liber.

Sursa foto: freedigitalphotos.net

Cifre CHEIE ale mystery shopping-ului

Cifre CHEIE ale mystery shopping-uluiActivitatea de mystery shopping reprezinta o cercetare calitativa de marketing, care presupune evaluarea obiectiva de catre un client sub acoperire a serviciilor oferite de catre personalul din „front line” (amabilitatea, corectitudinea si cunostintele angajatilor, pasii vanzarii, produsele oferite, timpul de asteptare etc.) printr-un chestionar completat ulterior sau o descriere narativa, care este in concordanta cu cerintele impuse de client, criteriile de performanta stabilite anterior, precum si normele de excelenta internationale specifice acelui sector de activitate.

Mai exact, prin serviciul de mystery shopping se face o monitorizare obiectiva a comportamentului angajatiilor de catre o terta persoana, din afara companiei, evaluare care se face in „ secret”.

Domeniul auto este cel in care sunt recrutate cele mai multe persoane

"Fiind vorba despre evaluari a dealership-urilor unde clientilor li se cer datele de contact, mystery shopperii nu pot evalua aceeasi locatie de doua ori aproape niciodata. Sunt putine proiectele din domeniul auto care permit frecventa unui mystery shopper la o locatie pe care a mai evaluat-o si acest lucru nu mai devreme de un an", potrivit theCONSULTANTS Romania.

Principalele cerinte ale angajatorilor de mystery shopperi

Intervalul de varsta este de 26-30 de ani, in special cu facultate sau studii postliceale.

"Ca si orice om cu care iti doresti sa lucrezi si sa ii pasezi o parte din responsabilitatile proiectului, mystery shopper-ul trebuie sa fie o persoana pe care te poti baza ca va efectua evaluarea conform scenariului. De aceea procedura de recrutare a persoanelor pentru evaluari sub acoperire este complexa, aeasta etapa fiind una dintre cele mai importante din intreg procesul. Din punct de vedere al aptitudinilor, un cumparator sub acoperire trebuie sa fie atent la detalii si obiectiv in acelasi timp. Ideea esentiala este sa relateze cum s-a petrecut vizita rspectiva raportandu-se la realitate, fara sa incerce «sa caute nod in papura»", conform datelor companiei.

Cat poti castiga din aceasta activitate (minim/maxim)

Castigul unei evaluari se incadreaza undeva intre 18-60 de lei de cele mai multe ori. Mai sunt acele proiecte speciale unde se pot castiga si 100-200 de lei la o singura evaluare si totodata mai exista si domeniul retail in care, pe langa suma oferita, mai exista si un mic buget de achizite a produselor, caz in care produsul ales ramane la cumparatorul sub acoperire. Cu cat mystery shopperii se descurca mai bine si respecta scenariul prestabilit, cu atat primesc proiecte mai dificile si, in consecinta, mai banoase. Facand un calcul simplu, tinand cont de durata unei vizite care in medie este de 60 de minute, castigurile lunare pot fi de minim 600 de lei.


Sursa foto: freedigitalphotos.net