Priveste cu optimism evaluarea angajatorului

Priveste cu optimism evaluarea angajatorului

Unele companii obisnuiesc sa inceapa noul an cu o evaluare a performantelor angajatilor. Este de inteles ca in acest context angajatii pot privi cu groaza ideea ca seful sa arunce un ochi asupra activitatii din ultimul an.

Cu toate acestea, este important sa exemplifici cu respect si calm rezultatele pozitive obtinute si sa gasesti o cale de mijloc pentru a intampina perceptiile exprimate de ceilalti fata de performantele tale. Din toate discutiile, trebuie sa extragi esenta, respectiv ce poti face mai bun pentru a evolua mai bine in noul an.

Intareste-ti relatia cu seful

Intareste-ti relatia cu seful

Schimbarea de opinii cu seful direct nu trebuie sa inceapa si sa se finalizeze odata cu evaluarea. Daca iti permite programul, intalniti-va o data pe saptamana si discutati despre obstacolele de tot felul. In felul acesta, puteti evita neintelegerile si problemele de comunicare.

Un studiu realizat in 2012 pe baza raspunsurilor a 600 de angajati arata ca 94% dintre acestia considera ca relatia cu superiorul este importanta sau foarte importanta pentru satisfactia la locul de munca.

Formeaza noi relatii cu colegii

Formeaza noi relatii cu colegii

Acelasi studiu a aratat ca 91% dintre angajati considera relatiile cu ceilalti colegi importante si foarte importante pentru satisfactia la locul de munca.

”Formarea de relatii pozitive fac locul de munca si job-ul mai placute si cresc satisfactia si angajamentul”, se arata in cercetare.

Asa ca daca te-ai tinut departe de colegi in 2013, fa eforturi si apropie-te si incearca sa creezi relatii cu cei din jurul tau. Astfel, daca te inconjori de colegi placuti, oameni cu impact in companie, pe care ii ajuti, vei vedea ca vei primi mai mult la schimb.

Foloseste eficient timpul pe care il ai la dispozitie

Foloseste eficient timpul pe care il ai la dispozitie

Prea mult timp alocat mailurilor personale sau navigarii pe retelele sociale iti poate dauna in activitatea de la birou. Daca vrei sa scapi de astfel de elemente care iti distrag atentia poti folosi tehnologii care te ajuta sa te mentii organizat.

Poti folosi programe care te ajuta sa iti faci liste cu lucruri pe care le ai de facut, acele “to-do list” sau care iti seteaza memento-uri si iti sincronizeaza evenimentele cu dispozitivele pe care le ai la dispozitie.

Fa-te de neinlocuit

Fa-te de neinlocuit

Tu esti un angajat bun, insa nu stai foarte bine la partea in care trebuie sa demonstrezi ca organizatia nu ar mai functiona la fel de bine in lipsa ta.

Sunt o multime de lucruri pe care le poti face pentru a veni in ajutorul companiei si poti demonstra chiar prin simpla prezenta ca bunul mers al organizatiei ti se datoreaza si tie.

Poti sa ajungi mai devreme la birou si sa stai pana mai tarziu, sa-ti verifici lucrarile de mai multe ori sau sa ii ajuti pe cei din jur.

Sursa foto: Freedigitalphotos.net