ASCENDIS

ASCENDISDenumire: Ascendis

Numar de angajati:
35 de consultanti si facilitatori(20 asociati si 15 colaboratori)

Cifra de afaceri:
Pentru anul 2007 Ascendis estimeaza o cifra de afaceri de 3 milioane euro, cu 30% mai mult fata de anul trecut.

Programe:
Serviciile oferite de Ascendis acopera 4 domenii: Consultanta (structura si cultura de organizatie atat a clientilor cat si a partenerilor, evaluare organizationala, design-ul programelor de training), Training (programe integrate de training pentru management si personalul din operatiuni si programe specifice pentru imbunatatirea abilitatilor individuale, a mangementului, a vanzarii, negocierii dar si strategiilor de marketing), Invatare experentiala (programele au scopul de a sustine participantii la cursuri sa invete din experienta altora si sa isi construiasca o experienta proprie) si Team Building.

Beneficii:
Ascendis asigura clientilor sai numai programe personalizate, realizate la cererea clientilor, in urma unor analize ale nevoilor organizatiilor. "Nu avem produse de raft. Toate programele sunt adaptate pentru satisfacerea unor obiective clare de afaceri", sustine Andrei Gosu, trainer Ascendis.

Datorita experientei acumulate pe piata locala, Ascendis ofera clientilor sai o gama de servicii completa pornind de la evaluari de personal, sisteme de conducere a performantei, invatare experentiala, pana la programe team building.

Ascendis activeaza pe piata locala incepand cu anul 1997 si numara pana in prezent peste 100 de clienti.

GRUPUL TREND CONSULT

GRUPUL TREND CONSULTDenumire: Trend Consult

Numar de angajati: Grupul Trend Consult este format din 4 companii si numara in prezent 16 angajati, dintre care 9 consultanti.

Cifra de afaceri: In prima jumatatea a anului 2007 Grupul Trend Consult a inregistrat o cifra de afaceri de 370.000 de euro. Compania estimeaza pana la sfarsitul anului o cifra de afaceri de 1,4 milioane euro.

Programe: Fiecare companie din cadrul Grupului Trend Consult ofera programe specializate pe un domeniu. Sales Academy se adreseaza vazatorilor aflati in orice punct al carierei lor si ofera programe de învatare dezvoltate si livrate de profesionisti de succes in vanzari. Cea de a doua companie din cadrul grupului, Lime Experience ofera programe de Customer Care, atat extern cat si intern. Eagle's Flight Central Europe, foloseste metoda invatarii experentiale pentru a obtine schimbari de atitudine si a da forta performantei companiilor. Etro, cea de a patra companie, este specializata in E-learning si ofera consultanta in dezvoltarea si livrarea de e-content, module de curs on-line, testari sau evaluari, cat si diverse alte modalitati de interactiune on-line intre trainer si cursanti.

Beneficii: "In viziunea noastra, procesul de invatare al fiecarui om nu incepe si nu se termina odata cu cursurile la care participa. Cartile pe care le citeste, interactiunea cu sefii, colegii, experientele din trecut si cele la care se expune in prezent – toate acestea intregesc procesul", sustine Adrian Florea, Managing Partner, Trend Consult.

Din perspectiva beneficiilor clientilor, utilizarea programelor oferite de Trend Consult asigura mai multa coerenta si eficienta in eforturile de formare a angajatilor sai. De asemenea, generarea si expunerea continua la impulsuri de invatare conectate, noile abilitati si atitudini sunt mult mai usor testate si asumate de catre angajati, mai puncteaza Florea.

HUMAN INVEST

HUMAN INVESTDenumire: Human Invest

Numar de angajati: Compania are in prezent 16 angajati. 8 consultanti si 8 in echipa de client service si administrativ.

Cifra de afaceri: Pentru anul 2007 Human Invest estimeaza o cifra de afaceri de 800.000 euro, din care un procent peste 65% este realizata din programe de management si leadership. Pentru anul 2008 compania tinteste o cifra de afaceri de 1,35 milioane euro.

Programe: Programele Human Invest se axeaza pe 3 directii de dezvoltare: Leadership, Cultura organizationala si schimbare, Dezvoltarea abilitatilor de lucru in echipa. Aceste programe se adreseaza cresterii productivitatii persoanelor de executie, dezvoltarii competentelor celor care sunt manageri, dezvoltarii competentelor managerilor care conduc, la randul lor, alti manageri, si directorilor care sunt responsabili de dezvoltarea si executia strategiei de business.

Beneficii: Sesiunile sunt livrate de catre profesionisti din business, cu o vasta experienta in atat in training, cat si in management. Toate modulele sunt abordate intr-un mod care le ofera participantilor ocazia sa invete dezbatand exemple si exersand deprinderi pe care sa le aplice in propria lor companie. Povestile de succes ale trainerilor si lectiile pe care acestia le-au invatat de-a lungul carierei avand un rol esential in dialogul cu cursantii.

"Valoarea cea mai importanta pe care o vad cei care decid sa investeasca in programele noastre se regaseste atat intr-un angajament peste asteptari al managerilor-participanti de a pune in practica cele invatate, cat si in cresterea responsabilitatii lor de a-si alinia cat mai mult actiunile zilnice, cu viziunea si valorile companiei", a declarat Ioana Molnar, Marketing Coordinator, Human Invest.

CBC Romania

CBC RomaniaDenumire: CBC Romania

Numar de angajati: Echipa CBC este formata din 12 consultanti full-time si 8 part-time

Cifra de afaceri: Cifra de afaceri a companiei pentru anul 2007 este de 800.000 euro.

Programe: CBC propune clientilor sai programe de comunicare organizationala, vanzari si negociere, managementul companiei, gestionarea relatiei cu clientii – CRM, marketing, achizitii-logistica, HR, finantele pentru managerii generali, managementul productiei, leadership. De asemenea, CBC ofera si programe in urma carora cursantii pot obtine diplome acreditate de statul roman (director vanzari, director achizitii, inspector resurse umane, agent imobiliar, vanzari, sau comercial, specialist in negociere, in comunicare, in management si in leadeship).

Beneficii: Programele CBC Romania sunt ancorate in experientele si realitatile pietei romanesti, in mediul concurential romanesc si situatia economica existenta, astfel incat mentalitatea si atitudinea angajatilor romani este foarte bine cunoscuta.

Cursantii au astfel posibilitatea de a-si dezvolta aptitudinile si imbunatati atitudinile fata de mediul organizational si concurential, sa treaca la un nivel superior de performanta profesionala si de gestionare a carierei. In plus, isi pot imbunatati cunostintele necesare maximizarii vanzarilor, folosind tehnica intrebarilor si manipularea comportamentala aplicata in vanzari, dar si a cunostintelor necesare monitorizarii, recuperarii si gestionarii eficiente a creditelor.

La randul lor companiile vor putea reduce procentul de migrare al personalului catre alte companii, ridicarea nivelului de pregatire profesionala si a standardului de performanta a companiei, cresterea cifrei de afaceri si a perspectivelor de dezvoltare a afacerii, cat si asigurarea nivelului de cunostinte necesar promovarii pe alte functii pentru personalul existent.

TEAM ZONE

TEAM ZONEDenumire: Team Zone

Numar de angajati:
Team Zone numara in prezent 4 angajati.

Cifra de afaceri: Team Zone a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de 175.000 de euro.

Programe: Team Zone activeaza in special pe piata de Team Building si Training. Programele de team building vizeaza dezvoltarea unor competente specifice ale angajatilor, reusind intr-un interval scurt de timp sa diferentieze o echipa de un grup de angajati. In general companiile urmaresc obiective ca dezvoltarea comunicarii si a spiritului de echipa intre angajati, testarea personalului, gestionarea conflictelor, adaptarea la conflicte, palnificare si organizare.

Fiecare program de team building este adaptat fiecarui client, iar exercitiile sunt personalizate in acord cu profilul si activitatea companiei care apeleaza la aceste servicii. De asemenea, sesiunile de team building se pot realiza atat in limba romana cat si in limba engleza, si au o durata de la cateva ore la cateva zile.

Beneficii: Pornind de la premisa ca succesul companiilor depinde de capacitatea de adaptare la schimbare si de transformare a acesteia in oportunitate, Team Zone considera ca rolul cel mai important in adaptarea la nou il au oamenii si echipele pe care le alcatuiesc.

"In mod natural, o echipa se formeaza singura, in timp, iar obiectivele individuale si cele comune se integreaza in activitatea echipei pe masura ce oamenii ajung sa se cunoasca si fiecare isi gaseste locul potrivit. Totusi lipsa acuta de timp din mediul de afaceri actual a condus la necesitatea utilizarii unor catalizatori – evenimentele de Team Building – care reusesc intr-un interval scurt de timp sa creeze intre oameni acel ceva esential care diferentiaza o echipa de un grup", sustine Florin Popa, Managing Partner, Team Zone.

Team Zone a intrat pe piata de Team Building&Training din anul 2003 si a derulat pana in prezent 175 de contracte de team building, cu 100 de companii si o participare totala de 10.000 de persoane.