1 / 6

Care au fost cele mai solicitate programe de companii (I)

In prima parte a anului, cele mai solicitate programe au fost cele de leadership, vanzari, teambuilding, invatare experentiala, dezvoltare a abilitatilor manageriale, project management si programele de tip integrat.

Potrivit jucatorilor de pe piata, spre deosebire de anii trecuti, cumparatorii incep sa se profesionalizeze, devenind mai sofisticati si mai pragmatici. In plus, acestia inteleg din ce in ce mai mult nevoia de planificare din timp a programelor de training.

„Daca in urma cu un an de zile, ca furnizor, iti puneai intrebarea ce legatura exista intre obiectivele afacerii si training-urile solicitate de clienti, astazi se observa cu usurinta ca multi clienti inteleg foarte bine ca training-ul prin efectul pe care il are in dezvoltarea competentelor angajatilor duce la atingerea obiectivelor afacerii”, a declarat pentru Wall Street Eugen Dragomir (foto), director Vanzari-Marketing, CODECS.

In opinia lui Andrei Gosu, director general al Acendis, clientii aleg in prezent programe care sunt aliniate unor obiective clare de afaceri, adaptate realitatilor romanesti si croite foarte fidel nevoilor lor.

La randul lor programele de cursuri in varianta „Open” sunt foarte solicitate si de companii care aveau obiceiul de a investi doar in programe „In-house”, sustine Viorel Panaite, Partener Human Invest.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri