1 / 4

Provocarile anului

“Directorii de resurse umane vor trebui sa se pozitioneze ca partener strategic, dat fiind rolul pe care HR-ul il are in momentele de transformare organizationala, cum ar fi cele de traversare prin criza si revenire economica. Totodata, ei vor trebui sa reinventeze si reconstructuiasca brandurile de angajator, pentru a putea creste credibilitatea organizatiei in ochii angajatilor (prezenti si viitori). Mai mult, sefii departamentelor de HR vor trebui sa dea dovada de inovatie si de flexibilizare in procesele de recrutare”, spune Minola Jac, director de marketing si PR in cadrul firmei de recrutare Gi Group Romania.

De asemenea, o alta problema pe care managerii de resurse umane vor trebui sa o rezolve in 2011 va fi identificarea si pastrarea angajatilor talentati din organizatii, in conditiile in care ei au devenit o resursa viabila pentru angajatorii preocupati de a face foarte multe lucruri, cu un numar restrans de salariati.

“Companiile au nevoie de oameni cu abilitati de cel mai inalt nivel, iar acesti angajati performanti vor cere majorarea pachetelor salariale. Acestea sunt presiunile cu care se confrunta managerii de resurse umane”, afirma Marius Decuseara Brandenburg (foto), country manager al firmei de training Trend Consult Romania.

Problemele cauzate de turbulentele financiare i-au facut pe multi directori de resurse umane sa nu tina cont ca angajatii au nevoie de pregatire, indiferent de contextul economic.

“Exista anumite lucruri pe care organizatiile le uita in graba lor de a reduce bugetele de training, insa acest lucru ar trebui sa fie evident. Daca oamenii de vanzari au nevoie de training atunci cand vremurile sunt bune, de ce oare nu ar mai avea nevoie atunci cand acestea sunt grele? Acest lucru este valabil mai ales pentru membrii echipei de vanzari care nu au mai vandut niciodata inainte in astfel de vremuri dificile”, precizeaza Decuseara Brandenburg.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri